Piokken Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Har en 32" lcd tv Bravia for øyeblikket men den er ikke akkurat stor nok. Har vært innom siba og sett forbi en drøss av skjermer også og de fleste ser jo bra bildemessig men så lurer jeg på om noen har erfaring og vet å foreslå en grei 46" som er bra på det nevnte til rundt 10-12 eller under eller over om det fins en vanvittig bra et par hakk over. Hadde vært bonus om det var inngang for usb og ihvertfall full hd http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=444130 http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...s%3Br%3Adinpris Samsung LE46B650 LCD TV var og et par som jeg fant anbefalt en plass men vet ikke om noen vet hva forskjellen evt er på disse to? nå lurer jeg litt på om denne her er ok blant annet men jeg er litt redd for å ta feil og få en tv som har etterslep og kakk som ikke er like festlig Endret 6. august 2009 av Piokken Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 A er fjorårets modell... B er årets... Enorme forskjeller er det ikke, men B serien har langt bedre 100hz. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Vil ikke anbefale årets modeller fra Samsung dersom TV-en skal brukes til spill/PC. Etter hva jeg har lest sliter nemlig disse med voldsom input lag. Gikk derfor for Sony V5500 selv. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvis det er lite lag du er på jakt etter så sjekk ut Panasonic G10! Lenke til kommentar
Piokken Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Vil ikke anbefale årets modeller fra Samsung dersom TV-en skal brukes til spill/PC. Etter hva jeg har lest sliter nemlig disse med voldsom input lag. Gikk derfor for Sony V5500 selv. Jepp den ser ikke dum ut og ser ut for at det blir den på meg også, men er den w5500 bedrepå noen måte eller bør jeg gå for v5500 bare? med tanke på det 50 og 100 hz greiene Og forresten står jo og lurer på den panasonicen og nå er det en av de som rett og slett er bedre eller har begge disse tvene sine bra og gode ting? Endret 7. august 2009 av Piokken Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) W5500 har 100hz, ja, men V5500 har på den andre siden lavere input lag. Ellers er de vel like. Det lille jeg har sett av 100hz har ikke akkurat imponert meg, så ettersom lav input lag var viktig for meg ble valget mellom disse enkelt. Får den for øvrig på mandag eller tirsdag, så hvis du lurer på noe kan jeg gi deg en liten rapport når jeg har prøvd min. Her er forresten en tråd jeg startet på Avforum som jeg tror du kan ha nytte av: http://avforum.no/forum/tv-apparater/90960...2-000-46-a.html Endret 7. august 2009 av qweac Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 W5500 har input lag på opptil 33ms i game mode. I vanlig mode ligger det på over 50ms og det er veldig høyt. V5500 vet jeg ikke så mye om, men den sliter litt med hakking, særlig ved visning av 24P. Skal man ha en tv med lite lag så er faktisk ikke Sony eller Samsung veien å gå. I det minste bør man vurdere noe annet enn årets modeller. Sony W4500 er for eksempel langt bedre på dette... Lenke til kommentar
Piokken Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 W5500 har 100hz, ja, men V5500 har på den andre siden lavere input lag. Ellers er de vel like. Det lille jeg har sett av 100hz har ikke akkurat imponert meg, så ettersom lav input lag var viktig for meg ble valget mellom disse enkelt. Får den for øvrig på mandag eller tirsdag, så hvis du lurer på noe kan jeg gi deg en liten rapport når jeg har prøvd min. Her er forresten en tråd jeg startet på Avforum som jeg tror du kan ha nytte av: http://avforum.no/forum/tv-apparater/90960...2-000-46-a.html jepp ta og si ifra hvordan den er når du har fått kikka på den =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå