Gå til innhold

Hvilke merker hvor?


Anbefalte innlegg

Har gjort en ganske stor research, gikk i gjennom hele bildetråden og fant ut de merkene jeg kunne tenke meg å gå med. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvilke butikker som selger hva. Det er sagt at du ikke skal gå etter merke når du handler klær, enig her, da går det heller ann å gi meg en pekepin på hvilke butikker som selger samme type klær. Tenker vel mest på casual klesstil til en person som skal begynne på videregående.

 

Lyle&scott

Bruunz Bazaar

Filippa k

Nudie

Replay

Selected

Karmaloop

Matinique

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gjort en ganske stor research, gikk i gjennom hele bildetråden og fant ut de merkene jeg kunne tenke meg å gå med. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvilke butikker som selger hva. Det er sagt at du ikke skal gå etter merke når du handler klær, enig her, da går det heller ann å gi meg en pekepin på hvilke butikker som selger samme type klær. Tenker vel mest på casual klesstil til en person som skal begynne på videregående.

 

Lyle&scott

Bruunz Bazaar

Filippa k

Nudie

Replay

Selected

Karmaloop

Matinique

 

steen og strøm oslo. har mange av merkene.

Lenke til kommentar

Volt fører Lyle&Scott, Bruuns Bazaar, Nudie rundt i det Norske land. Selected er vel å finne hos J&J. De andre må du nok på litt "dyrere". De andre finner du rundt omkring. Replay er et svært vanlig merke de som fører litt dyrere jeans har. Filippa K finner du ofte i butikker med litt dyrere klær en Volt/Carlings/Denim Gallery :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...