Rankiz Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Har gjort en ganske stor research, gikk i gjennom hele bildetråden og fant ut de merkene jeg kunne tenke meg å gå med. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvilke butikker som selger hva. Det er sagt at du ikke skal gå etter merke når du handler klær, enig her, da går det heller ann å gi meg en pekepin på hvilke butikker som selger samme type klær. Tenker vel mest på casual klesstil til en person som skal begynne på videregående. Lyle&scott Bruunz Bazaar Filippa k Nudie Replay Selected Karmaloop Matinique Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Har gjort en ganske stor research, gikk i gjennom hele bildetråden og fant ut de merkene jeg kunne tenke meg å gå med. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvilke butikker som selger hva. Det er sagt at du ikke skal gå etter merke når du handler klær, enig her, da går det heller ann å gi meg en pekepin på hvilke butikker som selger samme type klær. Tenker vel mest på casual klesstil til en person som skal begynne på videregående. Lyle&scott Bruunz Bazaar Filippa k Nudie Replay Selected Karmaloop Matinique steen og strøm oslo. har mange av merkene. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Volt fører Lyle&Scott, Bruuns Bazaar, Nudie rundt i det Norske land. Selected er vel å finne hos J&J. De andre må du nok på litt "dyrere". De andre finner du rundt omkring. Replay er et svært vanlig merke de som fører litt dyrere jeans har. Filippa K finner du ofte i butikker med litt dyrere klær en Volt/Carlings/Denim Gallery Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Filippa K finner du bla på Geddon (hvis jeg ikke husker feil) Nudie får du bla på abstinez (mulig dette kun er stav. butikk..) Replay er carlings Selected er vel cubus/H&M? :S Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Selected, er som sagt over, J&J. Divided er vel H&M, tror det er det som står på noen t-skjorter jeg har derfra. http://filippa-k.com/stores/store-locator - velg store locator på venstresiden, og der finner du mange butikker som fører Filippa K. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Hvor bor du? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Nudie jeans er i hvert fall på Carlings og finne. Endret 6. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Hvor bor du? Strømmen/Lillestrøm er nærmest, Oslo maybe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Da får du jo disse merkene på Volt, Carlings, Utro, Denim Gallery, Urban, H&M, J&J og Steen & Strøm Magasin. I ekstrem nærhet av hverandre langs midtre deler av Karl Johan. Karmaloop og Martinique er jeg dog blank på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Lillestrøm og Strømmen storsenter har jo Volt og Carlings i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå