Lenne Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Bruker: Lenne Utfordring: Temaet er altså "Mord". Jeg vil prøve å symbolisere kjente drapsmetoder eller berømte drap gjennom mine bilder. Deltakernivå: pingle Utstyr: Nikon D40 Dette blir min første "fest", hehe. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er alltid bra med nye folk.. Interessant utfordring du har valgt deg. Denne kan bli spennende å følge med på.. Lykke til! Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 trick or treat Mellom 1970 og 1980 gikk det rykter om at enkelte hadde gjemt barberblader, nåler eller gift i eplene de delte ut til barn under "knask eller knep" på halloween. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 trick or treat Det hadde vært dårlig gjort. Får håpe gjerningmannen var like "slurvete" i plassering av barberbladet som deg Bra start på festen. Tom Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Veldig stilig. Sylskarpt! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Spennende idé - gleder meg til å se mer utover i august! Eplet ser litt småfarlig ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå