Ingar123 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Som topic sier: Hva er det verste man kan søle over laptopen? Cola, øl? Noen som hvet? Berre nysjerrig takker for svar Endret 5. august 2009 av Ingar123 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vet ikke hvorfor, men det første jeg tenker på er kobberklorid løst i vann. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Eller coca-cola. Klisette som faen hvis du griser. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Flytende Nitroglyserin. ev sæd i stooore mengder. Hvorfor? Sier seg selv. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sæd vil jeg tørre å påstå, ikke at jeg har gjort det, da jeg som regel pleier å ha papir lett tilgjengeling etter jeg har gjort mitt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Er da verdens enkleste sak og sprute i papir. Skjønner ikke hvorfor en skulle spre livseliksiren på pc-en. Endret 5. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Nei du kan så si:), men hvorfor skal noe i det hele tatt bli spredd utover pcen?, uhell kan skje vet du , hehe Endret 5. august 2009 av VetatioN Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nei du kan så si:), men hvorfor skal noe i det hele tatt bli spredd utover pcen?, uhell kan skje vet du , hehe Hehe, ja! Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Men når sant skal sies, så hadde det vært temmeligt flaut å levert inn pcen, vis årsaken til defekt tastatur var "jeg var uheldig her en dag, å ja... uhm.. ja... hmmm.... ", da hadde jeg heller handla meg en ny Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Whitesprite funker nok ganske dårlig på en laptop. Sier seg selv hvis man vet hva det er. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Melk. Lukten hadde aldri forsvunnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå