Jethrotulling Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvis man har 1000 kr, hva er det mest klimavennlige man kan kjøpe eller investere i? Jeg tenker på noe àla klimakvoter. Har disse noe for seg, eller finnes det noe som har enda større effekt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kjøp noe frø av et eller annet slag. Og plant dem. Det må være det mest klimavennlige du kan gjøre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Å kjøpe klimakvoter har iallfall svært lite for seg, da har jeg mer troen på Lars' forslag. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Når jeg tenker meg om, så får man syykt mye frø for 1000 kr ... Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Når jeg tenker meg om, så får man syykt mye frø for 1000 kr ... Skal man så noe koster det også penger i "vedlikehold"... vanning, gjødsling. etc. Hvis du absolutt skal bruke penger på dette så kjøp heller inn noe kildesorteringsgreier , sparepærer, sparedusj, varmovner med termostat istedefor uten, kontroller tenningen på bilen, kjøp event. katalysator, kjøpe brukte ting (Freetex), etc, etc. Endret 5. august 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå