Symra Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 For sent ute til å søke den beste og billigste privatskolen i Bergen, Danielsen. Derfor har jeg sonans som "eneste" alternativ. Vil ta fagene bi1, kjemi 1, geofag 1, nynorsk og bokmål dette semesteret. Til våren vil jeg ta bi2, kjemi 2, fysikk 1, geofag 2, matte 1p+2p (forbedring av karakter på vitnemålet fra vgs, må ha minimum 5). Høres dette ut som et ok opplegg? Noen erfaringer med lignende intensivstudier? =) Og sonans, er det ok eller? =) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har tatt matematikk ved Sonans i Bergen. Mattelæreren jeg hadde vær kjempedyktig. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Finnes flere privatskoler som er gode i Bergen, som Akademiet og Bergen Private Gymnas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Finnes flere privatskoler som er gode i Bergen, som Akademiet og Bergen Private Gymnas. My ass at BPG er en bra skole. Da må noe ha skjedd over sommerferien. Det er dog noen flinke lærere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå