ThorU Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vurderer å kjøpe en Epson PX700W, men så har jeg et spørsmål. Hvordan vil kvaliteten bli på denne sammenliknet med Japan Photo etc? Og kan den måle seg med proffesjonelle storformatskrivere fra Epson? Jeg kommer til å bruke orginalt blekk og papir fra Epson. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vurderer å kjøpe en Epson PX700W, men så har jeg et spørsmål.Hvordan vil kvaliteten bli på denne sammenliknet med Japan Photo etc? Og kan den måle seg med proffesjonelle storformatskrivere fra Epson? Jeg kommer til å bruke orginalt blekk og papir fra Epson. Jeg har hatt PX800 som er storebroren, og det første jeg kan si om den er at den slurper blekk i store mengder Jeg gikk over til en Stylus Pro 3800 istedet. Den er MYE dyrere, men har store blekktanker og helt rå utskrifter. I tillegg er den A2+ Den har vel 80ML blekkpatroner, mens den px700 har 9? tror jeg. Men utskriften fra PX800 var bra for farger, bare så synd at den bukte så mye blekk. Har du råd, og skal bruke skriveren til foto så hadde jeg gått for en 3800 istedet. Andreas Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har nok ikke råd til å gå så mye opp i pris. Ønsker å holde meg rundt 2000 kroner. Trenger ikke nødvendigvis å være en multifunksjonsskriver, men jeg vil ha mulighet til å skrive ut på CD/DVD plater. Noen som har forslag til annen skriver? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har nok ikke råd til å gå så mye opp i pris. Ønsker å holde meg rundt 2000 kroner. Trenger ikke nødvendigvis å være en multifunksjonsskriver, men jeg vil ha mulighet til å skrive ut på CD/DVD plater. Noen som har forslag til annen skriver? Canon sine skrivere bruker mindre blekk, ihvertfall min MP970 som jeg hadde før. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå