lillejenta88 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Skulle gjerne kjøpt asus eee... Cluet er at jeg må kjøpe den imorgen, i Oslo... Finner ingen steder som selger den, bare nettbutikker! Takker masse for hjelp Endret 7. august 2009 av lillejenta88 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Virker ikke som du har lett serlig mye. Det er stor sjangs for at butikker som Expert, Spaceworld, Elkjop o.l har den inne. F.eks har Datakjeden eee 1000H inne. Lenke til kommentar
lillejenta88 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Expert og Elkjøp har den ikke, har jeg selvfølgelig sjekket, ikke Lefdal heller. Spaceworld har en inne, som derimot koster 5398, nesten 2000kr mer enn alle andre steder derfor ser jeg helst et annet sted. Fant den på datakjeden, og tenkte jeg skulle ringe, men hvorfor veier den dataen mer enn produktbeskrivelse av akkurat samme data på komplett.no? Endret 5. august 2009 av lillejenta88 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du har sjekket at ingen av Expert, Elkjøp, Lefdal, Siba, osv -butikkene i Oslo har de inne ? Fant ut at Digital Impuls har den inne. Vet ikke hvorfor vekta er oppgitt forskjellig. Lenke til kommentar
lillejenta88 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Den finnes ikke på nettsiden ihvertfall til de største el-butikkene... De har kun Acer osv, Elkjøp og de har ikke Asus mini-pc at all faktisk! Kind of derfor jeg spør. har jo googlet og sjekket de store Sååå blond og dum er jeg ikke Lenke til kommentar
lillejenta88 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Menneh, bestilte på komplett jeg, og tar levering på døren opplegget, så kommer den forhåpentligvis før helgen... Ser at netshop er billigere, men de er jo utsolgt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Om du er jævli rask kan du ringe netshop.no og bestille en der, og si du henter den på hentebua i oslo. Den daglige transporten til oslo går rundt kl 10-10.30 og da kan du hente pcen din etterpå rundt kl14.00 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Den finnes ikke på nettsiden ihvertfall til de største el-butikkene...Nettbutikk og fysisk butikk er to forskjellige ting Om du er jævli rask kan du ringe netshop.noNevnte ikke det for jeg trodde ikke det gikk an å få varene så raskt. Lenke til kommentar
lillejenta88 Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Netshop er veldig utsolgt, hvis ikke hadde det vært den billigste og beste løsningen Men ordnet seg, får den på døren ikveld, så rekker bursdagen! Takk for all hjelp... og beklager den dårlige emnetittelen, håper den er bedre nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå