myrdan Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hei. Jeg er ute etter et gratis video redigerings program, tenker på noe alla windows movie maker, får ikke lasta ned movie maker med windows updaten som det står at man kan gjøre :/ Tips til programmer? Endret 5. august 2009 av Skagen Gjorde emnetittelen mer beskrivende for trådens innhold. Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Er ikke helt sikker på hvordan det er, men har hørt noen snakke om et program som heter Wax. Noe om Wax - Thrillet ~ La til link + manglende bokstav. Endret 6. august 2009 av Thrillet Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 okay, takker. skal sjekke det ut Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) har prøvd wax nå og det er noen av de dårligste programmene jeg har prøvd, eller så er det jeg som ikke skjønner det... trenger flere tips? trenger ikke å være som windows sin.. Endret 7. august 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Zebra-3 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Windows Live Movie Maker, men det fungerer BARE på Vista eller 7... Det er ivertfall helt Ok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå