Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honda MTX 50, 1990-modell

Anbefalte innlegg

God kveld folkens!

Var så heldig at jeg skaffet meg en Honda MTX i dag, som jeg skal ha som kosejobb nå fremover. Får visst aldri nok å henge fingrene i :p

Får først og fremst ikke start på den. Virker som om det er for dårlig komp. på den. Kan det være stempelfjæren som er gåen? Mopeden har visst ikke gått på rundt 3 år, men pluggen ser nesten helt ny ut, og ja, den får gnist :)

Noen som vet hvilken plugg som skal være på den? Er nemlig ikke sikker på om den som står i nå, er korrekt.

Mangler også litt "kåper", om jeg får æren av å kalle det for det. Hvor får jeg tak i slikt?

Tenkte også (selvfølgelig hvis jeg får start på den) å demontere, for å sandblåse og lakkere. Hvor får jeg tak i klistremerker? :)

En manual kunne vært greit å ha når jeg skal skru litt på den. Noen som vet om jeg får lastet ned slikt på nettet? (ja, nå spør jeg uten å ha besøkt google.no først).

Og til slutt (foreløpig), hvor mye tror dere jeg kan få for denne mopeden i god og brukbar stand? Er det verdt å legge ut noen lapper på den, og likevell få litt penger for jobben, eller er det et tapsobjekt?

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...