Pebino Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er en gutt på 20 år, studerer i Trondheim og kan gjerne tenke meg å finne et fotballag og spille for. Jeg ser etter et lag som ikke er dønn seriøse, og der det sosiale er viktigere enn resultatene. Jeg er ikke i den formen jeg en gang var, men er veldig lettrent og kommer tilbake i form på null komma niks. Er det noen som vet om noen lag som ikke satser knallhardt, der man kan få bli med? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 De er vel dønn seriøse de, med unntak av Samba-laget. Men det er stor pågang på dette laget Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Jepp, riktig som Lanka sier. Er på utkikk etter noe annet enn NTNU-I Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen av linjeforeningene har vel egne fotballag. Mener smørekoppen har eget i alle fall. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Hva er den laveste divisjonen det spilles fotball i i Trondheims-området? Og hvordan er nivået på de lagene ? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tror femtedivisjon er det laveste nivået i Trondheim. Tenkte å prøve meg på det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå