Don't salute! Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Du tenker kanskje at dette er gamle nyheter, men i allefall hos meg vises akkurat den akkurat samme stilen som NetShop, og samme farger osv osv. Bare gå på nettsiden og sjekk. I tillegg på microplex.no står det nå netshop der det egentlig skal stå microplex. EDIT: Jeg må bare legge til fra rapporten hardware.no gjorde av microplex: "Netshops oppkjøp har ikke endret mye Da Netshop i April 2006 kjøpte opp Microplex ble det lovet at det ikke ville skje store endringer både når det gjelder produktsortiment og lokasjonen til de to bedriftene. Dette løftet har blitt holdt, men Faale legger til at denne bransjen er alt annet enn statisk og Microplex må også tilpasse seg et konkurranseutsatt marked i stadig endring" Hentet fra nettsiden: http://www.hardware.no/artikler/nettbutikk..._rare_i/48866/2, side 2. Endret 5. august 2009 av macdour Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Heisann. Legger bare inn en liten info notis her jeg. Vi har bare midlertidige problemer med webserveren til Microplex, derfor blir man rutet til NetShop. Dette vil bli fikset, og Microplex vil komme snart på plass igjen Ha en fortsatt fin dag. HIlsen Stian - NetShop.no Endret 6. august 2009 av Stian_Netshop Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) omrutet, ja.. sikkert en merkelig følelse å plutselig være på netshop hadde det ikke vært en ide og gitt en eller annen forklaring før man blir "hevet over" til netshop? i alle fall vist det blir sånn en stund. Endret 6. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er ikke Microplex avd. i Sarpsborg egentlig fysisk nedlagt? (eller bare hentebu-ordningen som forvant?) Mener å huske at jeg til og med kjøpte masse småtteri i flyttesalget de hadde, føre lager skulle overføres til Netshop lokaliteter. Har jo heller ikke vært noe hemmelighetkræmmeri rundt dette. Det med to forskjellige websider er vel sånt sett bare "kosmetikk", kjøper man noe, er det fra Netshop okke som. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Vi vet da i allefall hva det er som er "feilen". Jeg setter posten som "løst". Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tror Microplex dessverre er kjøpt opp av NetShop, så da er vel ikke denne butikken heller til å stole på :/ Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hentebuen i Sarpsborg er til og med nedlagt.. (sist gang JEG sjekket..) som er utrolig dårlig gjort. Som netshop selv har sagt: ikke stort skal bli endret. Likevel så har hentebuen i Sarp blirr fjernet? Ser ut til at absolutt alle nettbutikker i norge setter seg i sandefjord, der det bor 0 og niks med folk.. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er lenge siden, og de har forsåvidt en grei grunn til dette. Det er rett å slett pga hvor lokalet lå, de har også sagt at de er på leting etter passende steder å legge en ny hentebu. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som har kontaktinfo til microplex? Skulle sendt de en mail om en reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kunne ikke alle bare vært i trondheim? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nei, alle databutikkene kunne vært i området Sinsenkrysset-Carl Berner. Og døgnåpne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå