Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst]Microplex har NetShop-skin

Anbefalte innlegg

Du tenker kanskje at dette er gamle nyheter, men i allefall hos meg vises akkurat den akkurat samme stilen som NetShop, og samme farger osv osv. Bare gå på nettsiden og sjekk.

I tillegg på microplex.no står det nå netshop der det egentlig skal stå microplex.

EDIT:

Jeg må bare legge til fra rapporten hardware.no gjorde av microplex:

"Netshops oppkjøp har ikke endret mye

Da Netshop i April 2006 kjøpte opp Microplex ble det lovet at det ikke ville skje store endringer både når det gjelder produktsortiment og lokasjonen til de to bedriftene. Dette løftet har blitt holdt, men Faale legger til at denne bransjen er alt annet enn statisk og Microplex må også tilpasse seg et konkurranseutsatt marked i stadig endring"

Hentet fra nettsiden: http://www.hardware.no/artikler/nettbutikk..._rare_i/48866/2, side 2.

Endret av macdour
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Legger bare inn en liten info notis her jeg.

Vi har bare midlertidige problemer med webserveren til Microplex, derfor blir man rutet til NetShop.

Dette vil bli fikset, og Microplex vil komme snart på plass igjen :)

Ha en fortsatt fin dag.

HIlsen Stian - NetShop.no

Endret av Stian_Netshop
Lenke til kommentar

omrutet, ja.. sikkert en merkelig følelse å plutselig være på netshop :p

hadde det ikke vært en ide og gitt en eller annen forklaring før man blir "hevet over" til netshop? i alle fall vist det blir sånn en stund.

:)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Er ikke Microplex avd. i Sarpsborg egentlig fysisk nedlagt? (eller bare hentebu-ordningen som forvant?)

Mener å huske at jeg til og med kjøpte masse småtteri i flyttesalget de hadde, føre lager skulle overføres til Netshop lokaliteter. Har jo heller ikke vært noe hemmelighetkræmmeri rundt dette. Det med to forskjellige websider er vel sånt sett bare "kosmetikk", kjøper man noe, er det fra Netshop okke som.

Lenke til kommentar

Hentebuen i Sarpsborg er til og med nedlagt.. (sist gang JEG sjekket..) som er utrolig dårlig gjort.

Som netshop selv har sagt: ikke stort skal bli endret. Likevel så har hentebuen i Sarp blirr fjernet? Ser ut til at absolutt alle nettbutikker i norge setter seg i sandefjord, der det bor 0 og niks med folk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...