rokkitan Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Swiftarrow Battlegear men det har såpass lave stats både på resilience og ellers at det nok er bedre å kjøre gode pve sett og farme honor + Vault of Arcavon, men de som har bedre peiling på pvp får kommentere mere. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Vel det så ikke så fryktelig ille ut, spesielt siden jeg har en del grønne deler fra før. Sikkert greit å starte med for å kjøre BG's. (Eller?) Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 jeg starta med å gjøre fullt pve, litt mer sishy men mer dps, og så fylte jeg på med pvp ting etterhvert Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Hvor gikk du for å skaffe pve gear? Tingen er at jeg nesten aldri går i dungeons. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Du burde ihvertfall prøve deg på Trial of the Champion, normal mode der dropper ilvl 200 gear. Den er rimelig enkel og ferdig på 15 minutters tid. Endret 7. august 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå