Scoob911 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Min bestemor trenger en ny TV etter at den gamle døde for litt siden. Kravene hennes er nok ganske enkle vil jeg tippe, men etter å nesten ha blitt lurt av Expert-ansatte til å kjøpe et monster til 8000 må jeg nesten hjelpe henne litt En størrelse rundt 32" vil være mer enn nok, greit om det er litt lyd på tv-en og helt greit bilde (så lenge det ikke er håpløs kvalitet ) Er vel LCD som for tiden er billigst, så det blir vel det? Ser jo at det finnes veldig masse forskjellig nå til en pris rundt 3000-4500kr, og jeg har egentlig ikke fulgt med på markedet siden jeg selv kjøpte en Tatung 32" for omtrent 2 år siden. Da var jo det en av "mest for penga"-tv-ene. Så hvordan er det nå? noen som kan gi noen antydninger om hva jeg kan sikte mot av merker og slikt? Kom gjerne med linker Endret 5. august 2009 av Scoob911 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Grundig Vision 6 er en meget god TV. (Billigste butikk i prisguiden var forresten 6990) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hvorfor ikke like greit bare en LG 32" eller en Philips 32" til 3495 begge to?. Tviler sterkt på at bestemorra di egentlig trenger noe bedre Endret 5. august 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Var bare ute etter noen konkrete modeller så jeg hadde noe å gå ut ifra Selges de to (LG 32" og Philips 32") i butikker til samme pris? Kunne vært greit å ta en tur innom og sjekka bildet på dem. Tror også hun blir glad for å slippe å bestille fra nettet hvis det er mulig Har en Lefdal, 2 Elkjøp og 2 Expert i nærheten. Sannsynlig at noen av dem har de to der på visning? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Philips'en er på kampanje denne uken hos elkjøp, så tipper Elk. har den til utstilling. LG er en utgått modell, mulig dine lokale forhandlere har utstillingsmodeller el. liggende. Dog, Grundig'en er en mye bedre TV. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Var og så på dem i dag. Var bedre bilde på Grundigen enn Philipsen synes jeg. Men Expert hadde satt ned en 32" Panasonic til 5000 nå, så da ser det ut som det blir den Det som var vanskelig var å ikke gå derfra uten en ny LED-TV til meg selv xD Sykt bilde på de nye LED-sene! 46" Samsung LED til kun 17-19 000 eller noe? Var jo mye billigere enn jeg hadde trodd :O Men takk for hjelpa alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå