Gå til innhold

[Løst]Billig TV, rundt 32" (3-4500kr)?

Anbefalte innlegg

Min bestemor trenger en ny TV etter at den gamle døde for litt siden.

Kravene hennes er nok ganske enkle vil jeg tippe, men etter å nesten ha blitt lurt av Expert-ansatte til å kjøpe et monster til 8000 må jeg nesten hjelpe henne litt ;)

En størrelse rundt 32" vil være mer enn nok, greit om det er litt lyd på tv-en og helt greit bilde (så lenge det ikke er håpløs kvalitet ;) )

Er vel LCD som for tiden er billigst, så det blir vel det?

Ser jo at det finnes veldig masse forskjellig nå til en pris rundt 3000-4500kr, og jeg har egentlig ikke fulgt med på markedet siden jeg selv kjøpte en Tatung 32" for omtrent 2 år siden. Da var jo det en av "mest for penga"-tv-ene.

Så hvordan er det nå? noen som kan gi noen antydninger om hva jeg kan sikte mot av merker og slikt? Kom gjerne med linker ;)

Endret av Scoob911
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var bare ute etter noen konkrete modeller så jeg hadde noe å gå ut ifra ;)

Selges de to (LG 32" og Philips 32") i butikker til samme pris? Kunne vært greit å ta en tur innom og sjekka bildet på dem. Tror også hun blir glad for å slippe å bestille fra nettet hvis det er mulig ;)

Har en Lefdal, 2 Elkjøp og 2 Expert i nærheten. Sannsynlig at noen av dem har de to der på visning?

Lenke til kommentar

Var og så på dem i dag. Var bedre bilde på Grundigen enn Philipsen synes jeg. Men Expert hadde satt ned en 32" Panasonic til 5000 nå, så da ser det ut som det blir den ;)

Det som var vanskelig var å ikke gå derfra uten en ny LED-TV til meg selv xD Sykt bilde på de nye LED-sene! 46" Samsung LED til kun 17-19 000 eller noe? Var jo mye billigere enn jeg hadde trodd :O

Men takk for hjelpa alle sammen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...