Gå til innhold

Deltidsjobb for 14-åring?

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg må virkelig beklage at jeg poster enda et emne om akkurat dette her, siden jeg vet det er så mange fra før. De andre emnene har ikke gitt meg det svaret jeg ønsket.

Jeg er en jente på 14 år (født i 1995), som veldig gjerne vil ha en jobb. Det jeg er på jakt etter, er en deltidsjobb hvor en jobber f.eks. i helgene eller etter skolen på hverdager. Bud for VG-søndag er en mulighet, men jeg vil ikke få stort lønn der, siden jeg ikke vil få solgt mye her hvor jeg bor. Jeg er ei glad og hyggelig jente, og blir sett på som moden for alderen av de aller fleste.

Noen forslag til jobber? Butikker hadde vært veldig fint, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem...

Mvh. Jente på 14 år fra Asker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ofte tar dem ikke inn personer under 16/18 i butikk jobber. Men det varier også.

- Du kan prøve å gå til en liten lokalbutikk, spørre etter daglig leder og spør om de trenger hjelp på kvelstid og helger.

- Kjenner du noen som jobber i butikk. Tante, venninne av mor osv.. Går ofte lettere om noen legger inn et godt ord for deg !

- Ellers er telefonselger en mulighet.

Lykke til ! : - )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Skriv en jobbsøknad, kopier mange av de og lever til forskjellige kles og mat butikker.

Enkleste og få jobb er kanskje på lokalbutikken og stable varer i hyllene ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...