guom Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 denne meldlingen får jeg på speedometer-testen på itavisen.no Beklager, din browser akspterte ikke en cookie som er nødvendig for å utføre denne testen. For å kjøre speedometeret må du skru på støtte for dette. Denne begrensningen er lagt inn for å sikre at alle får korrekte resultater på testen, ved at vår server klarer å ta unna trafikken. For deg som vet at din nettleser kan ta i mot cookies: Dersom du er inne på it-avisen.no (med bindestrek), så prøv å gå inn på itavisen.no (uten bindestrek) i stedet. På grunn av endringer i sjekkerutinene våre kan det hende du må restarte nettleseren din for at testen skal fungere. Instillingene mine på opera er følgene: Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Funker fint hos meg, med samme instillinger. DU har vel husket å skru på cookies under quick preferences (f12)? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hater å måtte si dette; men prøv Iexplorer istedet... Athelas Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Testa det ut, du har bare glemt å skru på cookies under qucik preferences, fikk opp samme feil mld. når jeg slo av cookies. Lenke til kommentar
guom Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Hater å måtte si dette; men prøv Iexplorer istedet... Athelas Det samme problemet med IE Lenke til kommentar
guom Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Testa det ut, du har bare glemt å skru på cookies under qucik preferences, fikk opp samme feil mld. når jeg slo av cookies. Har prøvd det også, men det hjelper fortsatt ikke. Har til og med prøvd med både indentify as IE og Opera Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Regner med du bruker adressen 'www.itavisen.no' og ikke 'www.it-avisen.no'... Lenke til kommentar
guom Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 jeg bruker www.itavisen.no Lenke til kommentar
TRS Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 evt så kan du jo teste på Dslreports der står det tips av flere arter om tilkoblings greier tror jeg... Lenke til kommentar
guom Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Har endelig fått det til nå, er fortsatt ikke helt sikker på hva som var problemet, men når enden er god..... Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå