el_salvad Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da har jeg også bestilt min fra amazon.com, blir vel 2 uker ventetid regner jeg med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Welcome to the Social Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da har jeg også bestilt min fra amazon.com, blir vel 2 uker ventetid regner jeg med Etter å ha brukt zune'n i en uke så må jeg si at dette er virkelig den beste mp3 spilleren jeg noen gang har hatt i mine hender. Du har virkelig noe å se frem til.... swank Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da har jeg også bestilt min fra amazon.com, blir vel 2 uker ventetid regner jeg med Etter å ha brukt zune'n i en uke så må jeg si at dette er virkelig den beste mp3 spilleren jeg noen gang har hatt i mine hender. Du har virkelig noe å se frem til.... swank Du fikk til å update den? Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da har jeg også bestilt min fra amazon.com, blir vel 2 uker ventetid regner jeg med Etter å ha brukt zune'n i en uke så må jeg si at dette er virkelig den beste mp3 spilleren jeg noen gang har hatt i mine hender. Du har virkelig noe å se frem til.... swank Du fikk til å update den? Jepp, istedenfor å klure med å legge inn engelskspråklig windows, som jeg så noen hadde gjort, så brukte jeg heller Vistalizator til enkelt å greit skifte språkpakke internt. 5 min arbeid, så skiftet jeg bare tilbake til norsk etterpå. Funket som fot i hose. :!: swank Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da har jeg også bestilt min fra amazon.com, blir vel 2 uker ventetid regner jeg med Etter å ha brukt zune'n i en uke så må jeg si at dette er virkelig den beste mp3 spilleren jeg noen gang har hatt i mine hender. Du har virkelig noe å se frem til.... swank Gleder meg så sykt, håper bare den kommer med morgendagens fly. Har også en D2 og er veldig fornøyd med den også, men ville ha noe nytt Må man konvertere filmer for å kunne se dem på zune'en, eller holder det å bare kopiere inn f.eks 720p filer? Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da har jeg også bestilt min fra amazon.com, blir vel 2 uker ventetid regner jeg med Etter å ha brukt zune'n i en uke så må jeg si at dette er virkelig den beste mp3 spilleren jeg noen gang har hatt i mine hender. Du har virkelig noe å se frem til.... swank Gleder meg så sykt, håper bare den kommer med morgendagens fly. Har også en D2 og er veldig fornøyd med den også, men ville ha noe nytt Må man konvertere filmer for å kunne se dem på zune'en, eller holder det å bare kopiere inn f.eks 720p filer? Har selv en D2, men den er ingenting i forhold til zune'n. Til konvertering prøver jeg for tiden Any dvd Converter, som har automatisk oppsett for Zune HD. Håper dog att Alive Zune Converter kommer ut i ny versjon som støtter Zune HD, da denne er utrolig rask i forhold til andre konverteringsprogram jeg har prøvd. swank Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 noen som kan komme med et regne stykke på hva det vil koste å få en HD inn i Norge? slipper de fleste å betale moms eller? Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 noen som kan komme med et regne stykke på hva det vil koste å få en HD inn i Norge? slipper de fleste å betale moms eller? Kjøpte selv på ebay. Sjekk ut på forhånd om selgeren vil markere pakken som gave og skrive ned verdien under 1000kr, så går det greit. swank Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noen som har peiling på noen fine/stilige læretui som passer zune hd? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 noen som kan komme med et regne stykke på hva det vil koste å få en HD inn i Norge? slipper de fleste å betale moms eller? Kjøpte selv på ebay. Sjekk ut på forhånd om selgeren vil markere pakken som gave og skrive ned verdien under 1000kr, så går det greit. swank 1000?`Er det ikke 200 da? Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 noen som kan komme med et regne stykke på hva det vil koste å få en HD inn i Norge? slipper de fleste å betale moms eller? Kjøpte selv på ebay. Sjekk ut på forhånd om selgeren vil markere pakken som gave og skrive ned verdien under 1000kr, så går det greit. swank 1000?`Er det ikke 200 da? Nei, er det gave, så er grensen 1000kr. Vanlig post er 200kr. Fikk min sendt som gave og priset til $150. Gikk rett gjennom...... swank Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 På torsdag fikk jeg endelig min Zune HD Dette er tidenes mp3-spiller hehe. Den er lynrask og har flotte effekter. Mektig imponert over IE6 på Zune. Mye raskere enn i Windows Mobile. Godt jobbet Microsoft! @swank Er det bare å endre tilbake til norsk språk igjen etter første sync? Jeg har Windows 7 men det skal vel ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 noen som kan komme med et regne stykke på hva det vil koste å få en HD inn i Norge? slipper de fleste å betale moms eller? Kjøpte selv på ebay. Sjekk ut på forhånd om selgeren vil markere pakken som gave og skrive ned verdien under 1000kr, så går det greit. swank 1000?`Er det ikke 200 da? Nei, er det gave, så er grensen 1000kr. Vanlig post er 200kr. Fikk min sendt som gave og priset til $150. Gikk rett gjennom...... swank høres bra ut care to nevne brukernavne på ebay duden du kjøpte den av? da vet jeg han er til å stole på Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) @Cheese_king Sjekk denne butikken på ebay @Mr 170 Jepp, det gjorde iallefall jeg. Ingen problemer å spore til dags dato, bruker dog Vista. swank Endret 2. november 2009 av swank Lenke til kommentar
karakas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror jeg kommer til å avvente mitt kjøp til den blir lansert her i Europa, skal jo være på plass før jul skal den ikke det da? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror jeg kommer til å avvente mitt kjøp til den blir lansert her i Europa, skal jo være på plass før jul skal den ikke det da? Tvilsomt :S Kan tenke meg at hvis Zune Hd blir en hit som kommer det kanskje en andre generasjon for verdens lansering.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Min Zune HD Original Lenke til kommentar
karakas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror jeg kommer til å avvente mitt kjøp til den blir lansert her i Europa, skal jo være på plass før jul skal den ikke det da? Tvilsomt :S Kan tenke meg at hvis Zune Hd blir en hit som kommer det kanskje en andre generasjon for verdens lansering.. Tja, såvidt jeg har fått med meg så kommer vil til å få Zune-software på Xbox i den kommende updaten og jeg ser ikke helt poenget med dette om vi ikke får Zune HD også. (eventuellt så ser jeg ikke problemet med å gi oss Zune HD når de gir oss softwaren.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vi (Norge) får Zune VIDEO Marketplace på Xbox Live. Noe som ikke er det samme som Zune Marketplace i Windows. Microsoft har bare endret navnet fra Video Marketplace til Zune Video Marketplace og lansert det utenfor USA på Xbox Live. Jeg tror at Zune Pass-tjenesten kan være grunnen til at det tar så lang tid å lansere Zune, både hardware og software, utenfor statene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå