Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Har nå fått min, og jøsses! :O Gøy mobil, men hva skjer med at det er svæææært få apps i markedsplassen? Har jeg gjort noe feil? PS: Hvor lang tid tar det før jeg får den 14 dagers prøveversjonen fra zunepassanywhere? PS2: Har nå begynt på å porte UIet til WM6.5 MS har ikke støtte for 3. parts programvare ennå. Her kan du laste ned div apps og games (oppdateres opptil flere ganger i uken med nye apps) Det ligger en flott tutorial der om hvordan du overfører apps til enheten Har forresten sendt deg friend request. Edit: Twitter og Facebook kommer til Zune HD i løpet av året. Sikkert Windows Live også. Endret 21. oktober 2009 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ooo, nice da. Håper de får en nice GUI til det. Lagt til. Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 "No friends? Don't be anti-social " Legg meg til som venn i Zunenetwork plix. Riotnor. Kan vi alltids gjøre Mitt zunetag er aliensatemyhead swank Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Godtatt. Noen som har en eller annen form for Zunepass kode? Zunepassanywhere har enda ikke fylt på med 14 dager for meg, og det har gått 3 dager... så ble loppet for 8usd. ._. Kan betale via paypal :3 Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Godtatt. Noen som har en eller annen form for Zunepass kode? Zunepassanywhere har enda ikke fylt på med 14 dager for meg, og det har gått 3 dager... så ble loppet for 8usd. ._. Kan betale via paypal :3 Gi beskjed hvordan det går. Har vært i diskusjon med karene fra ZPA og det virket seriøst ut. Vurderte å kjøpe ZuneHD derfra, men så ble det Ebay istedenfor. swank Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Godtatt. Noen som har en eller annen form for Zunepass kode? Zunepassanywhere har enda ikke fylt på med 14 dager for meg, og det har gått 3 dager... så ble loppet for 8usd. ._. Kan betale via paypal :3 Han har alltid fikset det ganske kjapt for meg. Tatt maks 24 timer. Han har vel kanskje ikke hatt tid ennå. Send han epost, pleier å svare rimelig raskt. Hvertfall etter kl 20. Håper han sender Zune HD til meg snart Lenke til kommentar
karakas Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sitter i dag med en 8 GB Ipod Touch som jeg vant gjennom ivobank, men jeg har endel problemer med den slik at jeg må "formatere" den omtrent en gang i uka, samt at 8 GB ikke virker å være stort nok så er jeg på jakt etter en ny mp3-spiller og Zune er en av de jeg vurderer, men hvordan er Zune når det kommer til Podcasts? Er en stor fan av podcasts både fra TWIT, Revisio3, Jupiterbroadcasting, og diverse andre, og iPod/iTunes fungerer veldig bra på dette området, hvordan er det med ZuneHD og Zune Marketplace? Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sitter i dag med en 8 GB Ipod Touch som jeg vant gjennom ivobank, men jeg har endel problemer med den slik at jeg må "formatere" den omtrent en gang i uka, samt at 8 GB ikke virker å være stort nok så er jeg på jakt etter en ny mp3-spiller og Zune er en av de jeg vurderer, men hvordan er Zune når det kommer til Podcasts? Er en stor fan av podcasts både fra TWIT, Revisio3, Jupiterbroadcasting, og diverse andre, og iPod/iTunes fungerer veldig bra på dette området, hvordan er det med ZuneHD og Zune Marketplace? Sitter på jobb med en zune80 som er full av diverse podcasts :-) Personlig synes jeg at Marketplace har en av de bedre podcast servicene og du kan finne mange nye gode podcaster gjennom denne tjenesten. Last ned zune software og se for deg selv. swank Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Helt enig! Også selve Zune er bra. på podcast: Den viser hvilke podcasts som du hørt på, skiller mellom audio og video og hører du ikke ferdig på en podcast så fortsetter du der du slapp - trenger ikke å spole deg frem. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ok, da har den ihvertfall samme funksjonene som Ipod på det området, laster ned Zune Software nå så får vi se hvordan den er Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ok, da har den ihvertfall samme funksjonene som Ipod på det området, laster ned Zune Software nå så får vi se hvordan den er Og så er zune software artig å bruke på fest. Kople pc'en/laptopen opp mot anlegg og storskjerm og bruk Quickplay for å kjøre musikk og få stilig bakgrunn på vegg med info og diverse om musikken som spilles........................... Om noen timer skal zuneHD hentes i posten swank Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Vel, glede snudd til sorg, eller rettere sagt irritasjon. Prøver å koble ZHD til softwaren og får feilmeldingen C00D11CD your player has not been updated to the latest software. Noen som har vært borti lignende???? swank Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 samme fikk jeg.. har du norsk windows? da nekter den aa starte. Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 samme fikk jeg.. har du norsk windows? da nekter den aa starte. Jepp har norsk vista. Zune80 fungere dog helt fint. Har prøvd å sette både lokasjon og tastatur til engelsk, uten at det ser ut til å fungere. Har du engelsk OS kanskje? Tips mottas med takk, så får jeg prøve å google litt mer imens. swank Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 ja.. hadde norsk. byttet alt men det funka ikke.. innstalerte engelsk og woops saa funka det.. prov aa bruke den paa engelsk maskin.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 skriver paa zunen min naa btw saa blir litt rart:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Vel, glede snudd til sorg, eller rettere sagt irritasjon. Prøver å koble ZHD til softwaren og får feilmeldingen C00D11CD your player has not been updated to the latest software.Noen som har vært borti lignende???? swank Ja, det krever at du har en engelsk språkpakke installert og i bruk. Kjipt men sant. Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Vel, glede snudd til sorg, eller rettere sagt irritasjon. Prøver å koble ZHD til softwaren og får feilmeldingen C00D11CD your player has not been updated to the latest software.Noen som har vært borti lignende???? swank Ja, det krever at du har en engelsk språkpakke installert og i bruk. Kjipt men sant. Da var det fikset. Brukte istedenfor Vistalizator og skiftet språkpakken på Vista, gjort på 5 min :-) swank Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har lastet ned og prøvd apps og spill fra ZHDAPPS? Noen anbefalinger? Bare noen dager igjen til jeg får min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå