Gå til innhold

Zune HD | OLED-skjerm og Tegra-chip

Anbefalte innlegg

Vil tro at alle 64gb brikkene går til Apple for tiden. Microsoft har nok ikke muligheten til å selge en 64gb utgave enda.

Tviler på Zune kommer til Europa i den nærmeste fremtid. De slipper nok den ikke før de har zune pass tilgjengelig i Europa(noe jeg antar er en stor kostnad for Microsoft). Men jeg håper Zune HD blir en suksess, sånn at den blir tilgjengelig i Europa offisielt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Min Zune HD har ennå ikke kommet. Har gått over en måned nå. Microsoft er håpløst trege med Zune Originals. Men den er nå på vei fra fabrikken til han i Usa som bestiller for meg.

Dere med Zune-konto kan gjerne legge til meg: Katastrofen

Et par anbefalinger:

Microsoft Expression Encoder 3

For å konvertere videoer så de kan spilles av på Zune HD.

ZHDapps

En side med apps og games til Zune HD

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
I og med at Zune HD ble utsolgt fra flere av de store forhandlerne ganske fort etter relase, og det derfor kan virke som om Zune HD blir en suksess, er det nok større sansynlighet for at den kommer til Europa.

Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar...

Kommer nok ikke til Europa med det samme nei. Mest pga at MS ikke klarer å få istand Markedplace ordningen de har i usa. Zune er den mp3 spilleren jeg har vært mest fornøyd med siden min gamle Zen Vision:M.

swank

Lenke til kommentar
Et par anbefalinger:

Microsoft Expression Encoder 3

For å konvertere videoer så de kan spilles av på Zune HD.

ZHDapps

En side med apps og games til Zune HD

Er Expression Encoder 3 kjappere en f.eks Alive Zune Video Converter, som er den raskeste converteren til Zune'n jeg har prøcd til nå iallefall.

edit: wtf, støtter den ikke xvid import engang, buuuuuuuuuhhh

swank

Endret av swank
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ingen anelse om den er raskere eller tregere. Har bare prøvd Expression Encoder 3. Og den har konvertert alle videoene jeg har prøvd hittil. Kjipt at format-støtten på Zune HD er så dårlig.

Lenke til kommentar
Når de ikke engang klarer å få mer enn 3 apps opp på Norske marketplace i WM6.5, så sier jeg lykke til for at de skal klare å gjøre noe ut av ZuneHD i Europa. :lol:

Venter fortsatt på min.

Min er kommet inn i landet, så den dukker vel opp i posten en av de nærmeste dagene......forhåpentligvis :p

swank

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Heldig du :) Min har ankommet USA. venter paa at den skal bli sendt til Norge.Fikk 15usd i gavekort paa Marketplace og AC adapter av MS siden de har brukt en maaned. Skal ikke klage.

Lenke til kommentar

Har nå fått min, og jøsses! :O Gøy mobil, men hva skjer med at det er svæææært få apps i markedsplassen? Har jeg gjort noe feil?

PS: Hvor lang tid tar det før jeg får den 14 dagers prøveversjonen fra zunepassanywhere?

PS2: Har nå begynt på å porte UIet til WM6.5 :lol:

Lenke til kommentar
Har nå fått min, og jøsses! :O Gøy mobil, men hva skjer med at det er svæææært få apps i markedsplassen? Har jeg gjort noe feil?

PS: Hvor lang tid tar det før jeg får den 14 dagers prøveversjonen fra zunepassanywhere?

PS2: Har nå begynt på å porte UIet til WM6.5 :lol:

Klarer du det, så si ifra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...