Gå til innhold

Zune HD | OLED-skjerm og Tegra-chip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Zune Pass kommer til Norge jeg. Et alternativ for Spotify, bare at det er spesialtilpasset for Zune HD.

Kan forresten fortelle at det gikk fint å shippe til Jetcarrier. Zune HD'n ligger nå hos dem og venter på å bli sendt på torsdag. Tirsdag bør den være i havn, så da kan jeg skrive en rask "first impression" hvis folk har lyst.

Lenke til kommentar

Hey, takk for link. Bare surt den "zunepasseverywhere" siden skal ha 25$ istedenfor 15$.

Men det betyr at man kan få bekjentskaper i Statene til å motta disse kortene og sende kodene til meg. Fantastisk!

UPDATE: Har laget meg en ny hotmailkonto som jeg har knyttet til Zune, hvor jeg registrerte meg som amerikansk bruker. Problemet er jo at man ikke får logget seg på når man trykker "sign in" med Zune 4.0.

Med den tidligere versjonen kom det en international hack, som gjorde at man kunne logge seg inn uansett. Håper dette kommer til v4.0 også... Inntil da må man greie seg uten ZunePass.

Endret av DRK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Hey, takk for link. Bare surt den "zunepasseverywhere" siden skal ha 25$ istedenfor 15$.

Men det betyr at man kan få bekjentskaper i Statene til å motta disse kortene og sende kodene til meg. Fantastisk!

UPDATE: Har laget meg en ny hotmailkonto som jeg har knyttet til Zune, hvor jeg registrerte meg som amerikansk bruker. Problemet er jo at man ikke får logget seg på når man trykker "sign in" med Zune 4.0.

Med den tidligere versjonen kom det en international hack, som gjorde at man kunne logge seg inn uansett. Håper dette kommer til v4.0 også... Inntil da må man greie seg uten ZunePass.

Har du satt "plassering" til USA i Kontrollpanel? Jeg har brukt Zunepass en god stund nå (1 år om 14 dager for å være mer presis :p ) (gjennom Zunepassanywhere) og det funker også i v4.0.

Jeg har forsåvidt bestilt meg en 32gb Green med Halo 3: ODST engraving :D

Lenke til kommentar

Ahh. Fant det. Fikk logget meg inn. Nå er det bare å få ordnet seg et ZunePass. Prøver meg først på et 14-dagers pass for 8$ fra zunepassanywhere.com, og hvis det funker får jeg bestilt meg noen månedspass fra USA.

Krysser fingrene!

(Crimar: Billigste måten er å få noen du kjenner i USA til å kjøpe den til deg og sende den, da slipper du moms. Nest billigste er å finne noen på ebay som kan sende den som gift, og/eller skrive mindre value på pakka for mindre moms. Siste alternativ er å gjøre som meg og shippe gjennom jetcarrier, men da kommer den på en 1900kr).

Update: Prøvde zunepassanywhere's 14 dagers prøveperiode. Funker fett!

Endret av DRK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg skrev jo det i posten over. Men helt sant.

La først merke til det nå.

Ser at den ligger på rundt 1600 for 16gb modellen på ebay.com, frakt inkludert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Litt redd for å kjøpe via ebay.. Kjipt hvis den er DoA(dead on arrival) :S

Da tar du kontakt med selgeren og sender den i retur, på samme måte som at du hadde sendt den i retur hvis du hadde kjøpt den direkte fra en butikk i USA

Flere av selgerne driver jo butikk på ebay

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hvis du skal betale 1600,- for et utrygt eBay kjøp synes i alle fall jeg at du kan spytte inn 250 til for amazon.com og jetcarrier.

1300 for spiller, 210 for frakt og forsikring og 325 i moms = 1 835

Hva i all verden er det som er utrygt med å kjøpe noe av en power seller på ebay ? for ikke å snakke om at paypal som betalingstjeneste også er der for å beskytte deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...