karakas Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Med mindre jeg har missforstått deg så har jeg det ja. Har kjøpt både filmer og musikkvideoer med MS points kjøpt fra Xboxliveuk76. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Edit: Kan man kjøpe Microsoft points for Live/xbox360 koder på nettet for å bruke til zunen? Ja, men du må kjøpe US-points. Herlig Skal kjøpe noen points selv jeg da Lenke til kommentar
karakas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Finnes det noen gode programmer for å fjerne DRM fra videoer man kjøper på Zune? Ønsker å kunne spille tilbake videoene mine gjennom Mediaportal, og det er ikke mulig med DRMen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Så ... De er fortsatt ikke tilgjengelig til kjøp i Europa, så jeg må importere en? Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Yup. Venter selv på at Posten skal få ut finger'n og levere meg pakka.. Virker som de oppdaterer sporingen en gang om dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Just my luck. Om den ikke har kommet til sommeren, får jeg pappa til å kjøpe en til meg når han flytter dit. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Yup. Venter selv på at Posten skal få ut finger'n og levere meg pakka.. Virker som de oppdaterer sporingen en gang om dagen. Posten har real-time oppdaterng, når det skjer noe nytt på oppdateres det direkte. Just my luck. Om den ikke har kommet til sommeren, får jeg pappa til å kjøpe en til meg når han flytter dit. ZuneHD kommer ikke til Norge, Zune Software kommer sansynligvis når WP7 kommer en eller annen gang mellom september og desember. Norge bruker såvidt jeg har erfart å være med i 1. bølge når de lanserer produkter i Europa. Det er heller ikke sikkert at "ZuneHD2" kommer i andre land enn USA. Yup. Venter selv på at Posten skal få ut finger'n og levere meg pakka.. Virker som de oppdaterer sporingen en gang om dagen. Posten har real-time oppdaterng, når det skjer noe nytt på oppdateres det direkte. Just my luck. Om den ikke har kommet til sommeren, får jeg pappa til å kjøpe en til meg når han flytter dit. ZuneHD kommer ikke til Norge, Zune Software kommer sansynligvis når WP7 kommer en eller annen gang mellom september og desember. Norge bruker såvidt jeg har erfart å være med i 1. bølge når de lanserer produkter i Europa. Det er heller ikke sikkert at "ZuneHD2" kommer i andre land enn USA. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Yup. Venter selv på at Posten skal få ut finger'n og levere meg pakka.. Virker som de oppdaterer sporingen en gang om dagen. Posten har real-time oppdaterng, når det skjer noe nytt på oppdateres det direkte. Vet, men har bare fått to hendelser logget på to dager.. Lurer jo litt på hvor pakka skal "overnatte" Zune Software kommer sansynligvis når WP7 kommer en eller annen gang mellom september og desember. Uuhhm... Det går da ann å laste ned og bruke i Norge. http://www.zune.net/...are/default.htm Eneste som er begrenset er "Zune Marketplace and Zune Pass available in U.S. and Puerto Rico only." men er bare å lage en amerikansk Live bruker og skaffe seg amerikanske MS points. Bare å endre en innstilling i Windows så får man låst opp Marketplace/Social i programmet Sett Region til USA og begrensningene forsvinner ^^ Endret 10. mars 2010 av StudioARE Lenke til kommentar
karakas Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ja, er fullt klar over at man kan laste ned Zune Software, som alt annet på nettet, men jeg snakker om offisiell tilgjengelighet og støtte for norske brukere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Finnes det noen gode programmer for å fjerne DRM fra videoer man kjøper på Zune? Ønsker å kunne spille tilbake videoene mine gjennom Mediaportal, og det er ikke mulig med DRMen. Hvordan får du kjøpt video på Zune MP? Får beskjed om at det ikke er tilgjengelig fra min lokasjon. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Først må du sette USA som "location" i Windows, og så må du vel ha en US-IP-addresse, har selv en VPN fra sh3lls.net jeg bruker til dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tusen, tusen, tusen takk Men hvorfor har du ikke sagt det før? hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Det ser ut som det kommer en 64 gb-modell. Zune.net Lenke til kommentar
karakas Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 FW Oppdateringen 4.5 skal vistnok være tilgjengelig om ikke så alt for lenge, og den skal tilby smartDJ på spilleren, picks og marketplace via AV-Dock, samt støtte for flere codecer. http://community.winsupersite.com/blogs/paul/archive/2010/03/30/zune-4-5-firmware-will-add-new-features-to-zune-hd.aspx Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg vil ha mer proffe apps jeg. Skjønner ikke hvorfor de ikke gjør noe alla ipod touch. De virker som at de ikke vil selge noe særlig. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Personlig så bryr jeg meg ikke om apps på Zune, det eneste jeg ønsker å bruke den til er medieavspilling, så jeg ønsker heller å se rabatter ved kjøp av hele sesonger av TV-serier, eventuelt ett zunepass for video. Men det jeg savner aller mest er playlist for video. Når det kommer til apps så skal man ikke se bort fra at det dukker opp i neste generasjon av ZuneHD da denne fort kan komme til å være enda nermere knyttet opp mot WP7, og da kan man få samme situasjon mellom ZuneHD2 og WP7 som man har mellom Iphone og Ipod Touch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 FW Oppdateringen 4.5 skal vistnok være tilgjengelig om ikke så alt for lenge, og den skal tilby smartDJ på spilleren, picks og marketplace via AV-Dock, samt støtte for flere codecer. http://community.winsupersite.com/blogs/paul/archive/2010/03/30/zune-4-5-firmware-will-add-new-features-to-zune-hd.aspx Gleder meg til støtte for flere codecs SmartDJ-funksjonen har ikke alltid vært like heldig hos meg, men picks er veldig velkommen Apps er ikke så viktig for meg på Zune HD heller. Men det skal forsåvidt nevnes at jeg har installert alt av apps og games fra Zune HD apps-siden... Fordi jeg kan og at det er gratis Får se om jeg kjøper Zune HD2 eller bruker Zune i WP7S. Det blir uansett en Zune HD(2) med 64 gb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) 64 gb bekreftet: Engadget.com Endret 31. mars 2010 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nå om de bare får hele greia til Norge asap, så skal jeg være fornøyd. Orker ikke vente til familien stikker til USA i sommer. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gleder meg til støtte for flere codecs SmartDJ-funksjonen har ikke alltid vært like heldig hos meg, men picks er veldig velkommen Apps er ikke så viktig for meg på Zune HD heller. Men det skal forsåvidt nevnes at jeg har installert alt av apps og games fra Zune HD apps-siden... Fordi jeg kan og at det er gratis Får se om jeg kjøper Zune HD2 eller bruker Zune i WP7S. Det blir uansett en Zune HD(2) med 64 gb. Ja, jeg tror nok at jeg kommer til å kjøpe både WP7 og ZHD2 når disse kommer. En telefon er greit i hverdagen, men på trening så blir den nok for stor, dyr og tung. ZuneHD derimot er perfekt. Og på lengre reiser så vil jeg spare batteriet på telefonen, så da blir ZHD medieavspilleren der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå