AnBa Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Grattis Fått deg Zune Pass ennå? Zune kva? Zunen er ein draum. Den funkar akkurat som den skal. Viktig spørsmål: Funker Zune programvare på ubuntu? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fikk min Zune hd et par dager siden. Kjøpte den gjennom ebay. Fikk du trackingkode for pakken? Vet du hvor lang tid det tok fra "international dispatch" til du fikk den? Lenke til kommentar
javas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Viktig spørsmål: Funker Zune programvare på ubuntu? Ja. Fikk du trackingkode for pakken? Vet du hvor lang tid det tok fra "international dispatch" til du fikk den? Husker ikke om jeg fikk trackingnummer, kan godt sjekke det senere. Men kjøpte den 13.01. Fikk den 29.01. Slapp unna toll Lenke til kommentar
karakas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ok, takk skal du ha, da dukker nok ikke min opp før neste uke :/ Krysser fingrene for at min også lurer seg unna tollen Hvem kjøpte du fra? Lenke til kommentar
javas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kjøpte fra acwatwill. Skal kjøpe en til (fra samme selger hvis jeg ikke finner billigere)om et par dager til bruttern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Grattis Fått deg Zune Pass ennå? Zune kva? Zunen er ein draum. Den funkar akkurat som den skal. Viktig spørsmål: Funker Zune programvare på ubuntu? Zunepass Og ja, Zune HD er en drøm å bruke Endret 2. februar 2010 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
karakas Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Into Foreign Customs, February 02, 2010, 9:57 am, NORWAY Lenke til kommentar
javas Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Into Foreign Customs, February 02, 2010, 9:57 am, NORWAY Ble den ikke sendt som gave så må du ut med 25% plus forenket tollbehandlingsavgift på ca 150. Får håpe den går gjennom Lenke til kommentar
karakas Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vet ikke hva den ble sendt som, men ett par hundre i toll er den verdt uansett Lenke til kommentar
javas Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vet ikke hva den ble sendt som, men ett par hundre i toll er den verdt uansett I hear you. Du får en monster av en mp3 spiller. Dessuten ville den sikkert kostet mer om den fantes i Norge. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Da kom min i posten, virket "tung" og god i handa. Er det en setting for å bare synce podcaster som ikke er hørt ferdig? Endret 5. februar 2010 av karakas Lenke til kommentar
karakas Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) "every windows 7 phone will be a Zune" Og nå kan man integrere f.eks. Pandora i Zune også Så nå må jo Zune Software komme til Europa også. Endret 15. februar 2010 av karakas Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Har så veldig lyst på Zune HD nå at jeg har satt meg for å forfølge en del ebay auksjoner Noe viktig jeg burde huske på? - Vant en auksjon, skal betale litt senere -- edit igjen.. Venter på at han skal sende Endret 22. februar 2010 av StudioARE Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Hvordan fjerner man parental settings? Får jo ikke høre preview av sanger :/ Endret 25. februar 2010 av Crimar Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har du lagd en "Zune bruker" som er under 18 år? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Nei. Linket Zunen med en konto nå og da forsvant det. Må visst linke den på nett for å fjerne sperrer. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Noen som vet om M$ har tenkt til å gi ut kildekoden slik at folk kan lage apps? og evnt om de kommer med flere apps? Latterlig å ikke gi ut verktøy for å lage apps og gi iphone større forsprang enn det de allerede har. Edit: Kan man kjøpe Microsoft points for Live/xbox360 koder på nettet for å bruke til zunen? Endret 28. februar 2010 av Crimar Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) XNA Game Studio 3.1 Zune Extensions: http://forums.xna.co...ms/t/38975.aspx Diverse apps: http://zhdapps.com Mener jeg leste at hvis man bruker samme konto for Zune og Live så skal MS points kunne brukes fritt mellom Live og Zune Marketplace. I og med at "pengene" er på samme konto. Endret 28. februar 2010 av StudioARE Lenke til kommentar
karakas Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Edit: Kan man kjøpe Microsoft points for Live/xbox360 koder på nettet for å bruke til zunen? Ja, men du må kjøpe US-points. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå