Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Firmware 4.3 til Zune HD er ute Bug fixes/features: Browser: •Faster performance in navigating web pages •Option to render pages as Desktop or Mobile (Option in settings) •Better Tap-To-Zoom •Better ability to scroll when typing a message online Keyboard: •Predictive Text •Auto capitilization •Dedicated Settings Menu •Wider keyboard in landscape mode Music: •Artist bios now contain links to songs, other artists, and other albums Radio: •Choice of seek method (presets or seek) in settings Other •Apps load slightly faster, and the accuracy of the touchscreen is improved during game play. •Apps close faster •The power off says ”slide down to power off” instead of just ”Power Off” •Faster Startup (less than 15s) Oppdateringen finner du under "Settings -> Device -> Player update. Hvis du får melding om at du har siste tilgjengelige firmware: Endre lokasjon og tidssone til UK (i Kontrollpanelet) og se etter oppdatering på nytt. Forumtråd på Zune.net Endret 7. november 2009 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har da endelig fått synca HD'en til 4.3 og fått over alt av stashet mitt. Bestilte også zune pass fra ebay så håper jeg får dette snarest mulig. Noen som har en måte å få sjekket hvor mye av batteriet som er igjen? Finner ingen måte å se dette på. Fantastisk mp3 spiller, digger også zune software som skal bli en drøm med zunepass:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som har en måte å få sjekket hvor mye av batteriet som er igjen? Finner ingen måte å se dette på. Du finner en batteriindikator øverst til høyre i "lock screen" og "Now playing" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Zune HD Marketplace now loaded with free 3D games Press release: Over the weekend we pushed out a Zune HD firmware update, version 4.3, which enabled 3-D gaming on Zune HD. Today six new games are available in the Zune Marketplace. The new games take advantage of Zune HD's beautiful multi-touch OLED screen and accelerometer and some (Project Gotham Racing: Ferrari Edition, Audiosurf Tilt and Vans Sk8: Pool Service) utilize the powerful NVIDIA Tegra processor to deliver immersive, 3D gaming to Zune HD. As with the other games offered for Zune, these games are available for free to Zune HD users and feature a short ad at start-up. In addition to existing games on Zune HD the new games include: * Audiosurf Tilt: Audiosurf creates a rollercoaster ride from any song. Choose any song from your music collection and watch Audiosurf turn it into a unique roller coaster track for you to ride. The song you choose determines the shape, the speed, and the mood of each track. Tilt your Zune like a steering wheel to collect colored blocks and avoid speedbumps. Unlock more than 30 designs, each with its own special theme and color palette. * Checkers: Enjoy the classic game of Checkers in a beautiful outdoor park setting. Play against the computer or against a friend. * Lucky Lanes Bowling: Bowl in different game modes: exhibition, blackjack, golf. Play in five different bowling alleys with unique themes, all with the swipe of a finger. Choose from twenty different bowlers and twenty two different ball styles. You can play against the computer or play with up to four friends. * Piano: Play your own tune, or play along with your favorite music on this electronic piano. * Project Gotham Racing: Ferrari Edition: Tear through the streets of London, Tokyo, and New York in the Ferrari of your choice using multi touch controls and the built in accelerometer. * Vans Sk8: Pool Service: From the Admiral to the old abandoned rec center pool, Bucky Lasek and Omar Hassan know a good bowl to skate. Hit the pools and put these Vans skaters to the test with all the tricks in their bag and achieve hero status once you unlock their pro model skateboards. We're excited to be bringing these games to Zune users today. And, as we've said in the past, we will be delivering additional applications for Zune HD including Facebook and Twitter in the future. Liste over nye spill: *Audiosurf Tilt *PGR Ferrari Edition *Lucky Lanes Bowling *SK8: Pool Service *Piano *Checkers Endret 11. november 2009 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei, skal kjøpe meg ny mp3 spiller og lurte på hvordan Zune HD stiller mot Ipod Touch når det gjelder lydkvalitet, batterilevetid ol. Kan den spille "lyd-ut"(Lar f.eks bil stereoen skifte sang på zune osv)? Og hvor kan jeg få billigst Zune HD 32gb? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Zune er kjent for å ha veldig bra lydkvalitet. Batterilevetiden kontra itouch er nogenlunde den samme. "Lyd-ut" er jeg ikke sikker på. På Ebay får du Zune HD billigst. Husk å be de sende som "gift". Endret 12. november 2009 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
karakas Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Zune var kjent for å ha veldig god lydkvalitet, men mener å ha lest at de har tatt ett steg tilbake med ZuneHD kontra de tidligere modellene. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jaja, da har jeg bestillt meg en ZuneHD jeg også, pakken ble sendt den 19. fra USA så håper at den skal være på plass i midten av uka som kommer om jeg er heldig i tollen. Sitter og vurderer litt rundt hvordan jeg skal gjøre det med Zune-software og synkronisering nå, og tror det enkleste må være å ha en virtuell-PC som er koblet til nette gjennom en VPN til statene (om dette). Men vil VPC klare å se Zune-spilleren? Hvordan løser dere dette? Jeg ønsker ikke å måtte koble til og fra en VPN hele tiden bare for å kunne bruke Zune software. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jaja, da har jeg bestillt meg en ZuneHD jeg også, pakken ble sendt den 19. fra USA så håper at den skal være på plass i midten av uka som kommer om jeg er heldig i tollen. Sitter og vurderer litt rundt hvordan jeg skal gjøre det med Zune-software og synkronisering nå, og tror det enkleste må være å ha en virtuell-PC som er koblet til nette gjennom en VPN til statene (om dette). Men vil VPC klare å se Zune-spilleren? Hvordan løser dere dette? Jeg ønsker ikke å måtte koble til og fra en VPN hele tiden bare for å kunne bruke Zune software. Har du vista er det genialt å bruke Vistalizator til å "bytte ut hele windows til engelsk". Da skal du få installert softwaren og kunne synce zune hden. Skal ikke ta deg mere enn 5 minutter. Zune pass kan du få hos zunepassanywhere.com. Har selv kjøpt derifra og elsker til nå zune pass. Håper at de i fremtiden også skal gjøre det mulig å laste ned videoer og podcaster fra Wifi når du er på reis. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kjører Windows 7, og bruker engelsk versjon fra Technet, men får ikke logget på Zune med mindre jeg bruker en VPN. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Er det bare meg eller går det an å logge inn med norsk hotmail konto nå? (både i software og zune.net) Jeg har hvertfall logget inn med min norske Xbox/Zune-bruker nå. Ser ut som play count blir oppdatert også. EDIT: Får ikke kjøpt sanger med norsk profil, så da er det vel liten vits. Endret 24. november 2009 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
karakas Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 noen som har prøved å koble spilleren til anlegget i bilen? evnt en bilstereoanlegg som har støtte for ipod slik at man kan få sortert sangene etter artist/album osv??? Jeg har en Kenwood radio i bilen med USB-plug som støtter iPod,(nesten denne typen men litt annen layout) og synest det er en svært dårlig løsning pga at det er ett makkvert å lete opp sanger/podcasts, den har heldigvis også en 3.5mm aux-plug i front så jeg kommer til å bruke denne når jeg får min ZuneHD, og heller bare navigere på mp3-spilleren. Så blir vel til at jeg kjøper denne: http://www.amazon.com/Zune-HD-Premium-Car-Pack/dp/B002JPITZ2 Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 noen som har prøved å koble spilleren til anlegget i bilen? evnt en bilstereoanlegg som har støtte for ipod slik at man kan få sortert sangene etter artist/album osv??? Jeg har en Kenwood radio i bilen med USB-plug som støtter iPod,(nesten denne typen men litt annen layout) og synest det er en svært dårlig løsning pga at det er ett makkvert å lete opp sanger/podcasts, den har heldigvis også en 3.5mm aux-plug i front så jeg kommer til å bruke denne når jeg får min ZuneHD, og heller bare navigere på mp3-spilleren. Så blir vel til at jeg kjøper denne: http://www.amazon.com/Zune-HD-Premium-Car-Pack/dp/B002JPITZ2 ok, takker for svar! Lenke til kommentar
karakas Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvor kjøper dere MS points? Jeg brukte å kjøpe fra maximuscards eller hva det nå heter, men av en eller annen grunn går ikke transaksjonene mine igjennom lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 xboxliveuk76.com Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Nettopp fått ein Zune HD 32 i julegåve. Har stressa litt med å få synca den no, endra alle form for språk i kontrollpanel til engelsk (USA), men ingenting funker. Skal prøva å køyre Vistalizator no, for å sjå om det funker då. Ser heilt herlig ut, vel å merka. Weeee! Det funker! Endret 25. desember 2009 av KristofferAG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Grattis Fått deg Zune Pass ennå? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jaja, da ser det faktisk ut til at jeg får mine Zune snart, kjøpte først en 17. november som aldri kom (fikk heldigvid pengene tilbake takket vere PayPal), kjøpte en ny i starten av uka, og forsendelsen er nå på veg til Norge. International Dispatch, January 29, 2010, 12:37 pm, ISC NEW YORK NY(USPS) Noen som husker hvor lang tid det tok for fra denne statusen til dere fikk produktet? Lenke til kommentar
javas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Fikk min Zune hd et par dager siden. Kjøpte den gjennom ebay. Har brukt den intensivt siden jeg fikk den og har sammenlignet med min ipod touch 2. gen. Jeg kan ikke si at Zune hd er mye bedre. Men Zune hd er litt bedre på detaljer noen ganger, men andre ganger er ipod touch bedre. (Merk, jeg er ingen Apple fanboy, men har touchen for å kjøre programvare og teste ting på den) Men Cowon s9 slår dem begge ned i bakken når det gjelder lydkvalitet Først må du installere nyeste programvare for å kunne bruke spilleren. Jeg så det ikke som en threat, og lastet ned den nyeste versjonen av Zune programvaren fra zune.net/setup . Jeg likte programvaren til Zune. Klarte å installere den helt uten problem (jeg bruker engelsk versjon av Windows 7 på 2 maskiner hjemme). Syncronisering gikk helt fin. Jeg kunne til og med syncronisere med musikk og video fra 3 forskjellige maskiner hjemme. Ingen forteller deg at du må gjenopprette spilleren for å bruke den på den nye maskinen... Content på Zune hd blir vist som gjest innhold, dvs du ikke vil kunne spille noe fra devicen ved å dobbelklikke. Men, her er det kule, du kan kopiere dem til tin collection vips, du kan spille dem av. Liker egentlig mappe drag n drop, som på PSP og Cowons mp3 spillere, men programvaren til Zune er jo sinnsykt bra! Den kjører heelt feilfritt, selv om jeg konverterer video i bakgrunnen og extracter rar fil. Når jeg gjør dette med iTunes eller VLC eller WMP så hakker det som f noen ganger. Dette skjedde aldri med Zune playeren, selv ikke etter 4 timer med heavy multitasking. En annen ting verdt å nevne er at spilleren har en stylish look. Foreksempel vises det en collage av albumer du har lagret i din musikksamling i bakgrunnen. Jeg bryr meg som regel aldri om slikt, men Zune overasket meg denne gangen. Virkelig kult! Jeg ble litt skuffet at den ikke var kompatibel med OSX, men fant en guide som jeg skal følge nå. Det skal gå an å bruke den til både OSX og Linux. Det jeg savner med Zune HD er minnekort, slik som på Creatives Zii. Men ellers er den veldig bra mp3 spiller. Dessuten kan du forminske den til en miniatur player som er litt mindre systemkrevende, ikke at den er det i det hele tatt. For første gang blir jeg forelsket i noe fra Microsoft. Kudos til MS for en fabelaktig Zune/spiller. 9/10 Endret 1. februar 2010 av javas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå