Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jippi! Endelig bestemt meg, og i morges bestillte jeg meg et Canon G3 kamera fra telebutikken.no!!! Åhh, gleder meg så sinnsvakt mye! Bare håper jeg får det før helga, fortsatt ligger det innlevert i Stokke... :(

Måtte bare dele gleden med dere her på akam som har hjulpet meg så mye med valg av kamera! Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grattis!

Jeg kommer også til å bestille dette kameraet, men lurer på om det er lurt å vente til nye sony v1 kommer. Ser allerede at prisen på G3 er fallende. Ser også at casio QV-5700 har fallt ganske mye i pris. (Omentrent samme spesifikasjon som for G3)

Ellers er det jo rykter som svirrer om en G4, men ærlig talt er vel G3'en verdt de 6 høvdingene man må ut med per i dag.

I alle fall lykke til med kameraet ditt!

Mvh

Børge

Lenke til kommentar

Jeppers...

klarte ikke holde meg lenger og har herved bestilt et stykk G3. Reiser på ferie i begynnelsen av Juni og må ha kamera til da! Jeg kan nesten ikke vente på at min kjære G3 skal komme plumpende i posten :p

Lev Vel!

Lenke til kommentar
Jippi! Endelig bestemt meg, og i morges bestillte jeg meg et Canon G3 kamera fra telebutikken.no!!! Åhh, gleder meg så sinnsvakt mye!

Hiver meg på gratulasjonskoret. Jeg byttet mitt V3 til fordel for G3'en og har aldri angret. Der stod jeg, helt uten peil på terminologi , begreper eller fotografering for den saks skyld, og måtte lære meg å bruke et avansert kamera. Jeg har stort sett latt være å bruke Auto fordi dette har tvunget meg til å gjøre mange feil, og har på den måten ervervet meg myyye kunnskaper(i forhold til før). Mye gjenstår.

Kan anbefale www.marcjutras.com. Les om Hyperfocal(litt end på siden).

Lykke til!

Lenke til kommentar

Må bare gi all skryt og ære til telebutikken. For det første er de veldig billige, men kanskje det som overasket mest var at jeg bestillte i går kl 14.00, og fikk akmeraet i dag sånn i 13 tida... Slå den da! :)

Anbefaler telebutikken pga av det ihvertfall, vet ikke hvordan de er på returer osv, men leveringstiden var ihvertfall strålende!

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg bestilte på XD.no. Det virker som en sjappe som har spesialisert seg på foto og fotoutstyr. Selger nordisk versjon mye billigere enn alle andre. (Foruten Itbutikken som er håpløst og dumt å kjøpe fra)

Kameraet ble pakket og sendt bare noen timer etter at jeg bestilte det. Håper at det kommer i dag eller i morgen!

oi oi oi som jeg gleder meg! :oops:

Taz: Hvordan føles det å ha fått din Canon? :yes:

PS! Du må legge inn din brukererfaring når du har fått testet kameraet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...