Gå til innhold

Research And Development - en HL2 E2-mod med nytt fokus


Anbefalte innlegg

Research and Development er en Half-Life 2 mod hvor fokuset blir lagt på puzzle-løsing, grubling og non-combat.

 

Mitt favoritt aspekt ved Half-Life 2 var måten puzzles var lagt inn i spillet, naturlig. Det skapte en god kontrast til alle kampene. Dette aspektet har Research And Development-skaperne tydeligvis likt også.

 

Her er Rock Paper Shotguns review av spillet:

 

R&D’s hook is that it’s essentially non-combative. Yep – you go without guns throughout (bar the ol’ Gravity jobbie, but hey, that’s more about construction than destruction here). Sure, you can tell an Antlion to claw someone to death or arrange to squash men with falling girders, but you’re definitely not Edward Pistolhands. It’s an environmental adventure game, taking the irregular physics and logic puzzles seen in HL2 itself and turning them into the game itself. Mazes, gravity, exploding microwaves and fire-retardant antlion carapaces all make an appearance – it’s very much a point’n’click adventure in an FPS engine.

 

Dette er definitivt den best gjennomførte singleplayer modden jeg noengang har spilt. Den er laget så solid at hele spillet kunne godt ha vært en del av den originale Half-Life 2. Denne anbefales på det sterkeste!

 

Research And Development kan lastes ned HER.

 

Jeg ser mange har sett posten, men ingen har svart. Neivel, kanskje noen bilder frister mer..?

post-95991-1249587805_thumb.jpg

post-95991-1249587819_thumb.jpg

post-95991-1249587827_thumb.jpg

post-95991-1249587835_thumb.jpg

Endret av Baroness
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...