HellandB Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei! Nå i det siste har det begynt å komme poffelyder i pc-høytalerene mine når lyset skrues av andre steder i huset her. Noen lysbrytere blir det høy lyd, andre blir det lav lyd. Lyden oppstår kun når pc-høytaleren er skrudd på. Lyden er uavhengig om jeg har volumkontrollen høyt eller lavt. Noen som vet hva som forårsaker dette? Noe jeg kan gjøre for å stoppe det? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kjøp et overspenningsvern, som sørger for jevn spenning. Problemet er mest sannsynlig at det blir variasjon i spenningen når du skrur av på lyset. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hva kan være grunnen til at dette har skjedd plutselig? Hva kan ellers være grunn til ujevn spenning? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ikke aning, da må du høre med en av el-folka på forumet Dog, det kan være veldig mye, så det er sikkert vanskelig å si noe sikkert. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Håper noen av el-folka tar turen innom her da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå