cola01 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvis jeg skal installere WOW fra den ene til den andre dataen min... hvilke programmer skal jeg kopiere? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 En enklere måte er bare å dra hele WoW-mappa over på en ekstern harddisk, og legge den over på den nye PC-en. Derfra kan du bare starte wow.exe som vanlig. Hvis du ikke har mulighet til dette, kan du bare flytte over patchene, og så deretter installere fra CD eller lignende. Min egen erfaring er at det er patchene som tar lang tid, og hvis du allerede har disse liggende fra før av, vil ikke dette ta lang tid. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 En enklere måte er bare å dra hele WoW-mappa over på en ekstern harddisk, og legge den over på den nye PC-en. Derfra kan du bare starte wow.exe som vanlig. Hvis du ikke har mulighet til dette, kan du bare flytte over patchene, og så deretter installere fra CD eller lignende. Min egen erfaring er at det er patchene som tar lang tid, og hvis du allerede har disse liggende fra før av, vil ikke dette ta lang tid. nice! takk takk,.. akkurat det jeg trengte vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå