ChillyWilly Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Skal oppgradere pc. Har i dag et 8800GTS kort. Mener det er 640Mb minne. Vil jeg merke mye med en oppgradering på ca 2500-3000 kr ? Hva anbefales i denne prisklassen? Må være Nvida pga programvare jeg bruker. Vil det være en stor forskjell å gå over til dette: ASUS GeForce GTX 285 1GB PhysX CUDA ? Endret 5. august 2009 av ChillyWilly Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Forskjellen mellom de kortene er stor, og har du kraftig nok CPU vil du nok merke en god forskjell. Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Skal også oppgradere fra amd fx-57 (en kjerne!) til ny i7 920 (overklokke den også selvsagt). Vil jeg merke noe forskjell i forskjellige videoredigeringsprogrammer eller 3D animasjonsprogrammer? Eller er det mest i spill den store forskjellen kommer? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Vell i7'n vil knase iseg FX'n din og spytte ut restene så ekstreme forskjeller vil det bli for deg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå