SML Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Gjennom hele ungdomskolen ble jeg kalt Buzz eller buster. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Aldri blitt kalt så mye rart jeg. Som regel kalt Perrern, Eller så har jeg blitt kalt Lord Hypokondrier en gang XD Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har blitt kalt så mangt. Forrige jobben var det Frøken Andersen, i denne jobben ser det nå ut til å ha blitt Nyskjerrige Nils. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ble kalt Satan gjennom hele ungdomskolen Ellers er det ikkje noe eg kommer på nå. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Mompen er jo rart nok. Endret 29. januar 2010 av Mompen Lenke til kommentar
Assistentbjørnen Basse Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg blir ofte referert til som "cha" utifra mitt navn (Christian André) og det faktum at jeg på et tidspunkt besvarte en hel del spørsmål med "tja". Kanskje ikke så veldig rart, rarere er det at jeg en gang på barneskolen ble kalt "din homofile idiot" da jeg, i likhet med en hel gruppe andre, påpekte at en medelevs tegnte delfin lignet litt på en pølse. Ja, og så ble jeg flere ganger uten videre anklaget for å være en morbid dritt som klippet i lik (dette kom dog fra en særs utsabil person med diverse personlighetsforstyrrelser). Jaja men. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Heter Tor-Eirik og har i det siste blitt kalt Torra av folk i klassen. Litt usikker på hvordan jeg skal reagere, men men ^^ Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Slætterslarsen EKE (betyr: Ekle Kristoffer Elg) r`tard tilbakestående brilleslange CP-troll pingle pedo osv... lista er LANG. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ble kalt "mono" her om dagen da éi på skolen la merke til at jeg hadde litt monobryn. Ellers så har jeg blitt kalt litt av hvert, ikke alltid like hyggelige ting, men jeg vet at det er i grunn de vedkommende som er tilbakestående, så hvorfor bry seg? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg er gutt, og ble kalt "Juni" av alle ting da Hotel Cæsar var på det mest populæret. Noen bedre? Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Rareste jeg har blitt kalt må være "din halvslappe øl kuuk" Bror min som bestemte seg for å kalle med deg en gang. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Pirill. Småttolf. Elgen. Indianer (hadde langt hår da). Endret 17. februar 2010 av Beges Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Slætterslarsen EKE (betyr: Ekle Kristoffer Elg) r`tard tilbakestående brilleslange CP-troll pingle pedo osv... lista er LANG. Wow, nice mange komplimenter. IQ har jeg blitt kalt en del. Kan ha noe med de 4-sifret stuntene jeg har funnet på Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 læreren min er fra nederland å snakker en blanding av norsk og det andre, så når han sier navnet mitt som er Bård så blir det BATH, eller båth...nå kaller alle i klassen meg bath Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ble kalt Pjokken av en fyr:( Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ble kalt Pjokken av en fyr:( Sååååååå eid Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Ble en tid kalt "Dotten" av venninnene mine (bestevenninna mi har meg fremdeles lagret som Dotten på mobilen ) husker ikke hvorfor though Endret 23. februar 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ble kalt Pjokken av en fyr:( Sååååååå eid Heldigvis for mange år sidan, men ikkje så kjekt uansett :blush: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå