Romis Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hva er det rareste du har blitt kalt noen gang? Selv har jeg blitt kalt en '' basso ''. Vet ikke helt hva det betyr, da men. Hva har du blitt kalt? Lenke til kommentar
mathos Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 "Hva med du da.. mister Italian Stallion?" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 ''Spygrønne toastmaskin'' av Konfirmant læreren Lenke til kommentar
ENKveim Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 for flere år siden ble en venn av meg opphisset og kalte meg: "DIN HETROFILE JÆVEL" uten helt å tenke seg om hva han sa:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 "Utvrengte mammutpikk" eller "bleikfeite fiskebolle". Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) "Tåsefisen" av min far. "Minimaskin" også av min far. søta(reagerte på a-endingen) dette burde være bra rat for all som ikke har hørt mye stril: "Løyen" har blitt kalt "skaphomse" av min fetter, da vi begge var 4.. i den alderen er det meget rart. Kallenavn: Toball, tossabaddle, balls, 2ball(s), tøøøsaball, toss'n, tøøøs'n, etc. etc. kan nevne at jeg heter Torstein. Endret 9. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 "Utvrengte mammutpikk" eller "bleikfeite fiskebolle". Nå glemte du aborttestikkel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kan ikke komme på å ha blitt kalt det. 2ball(s), hva er så rart med løyen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kan ikke komme på å ha blitt kalt det. En eldre pm sier noe annet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har fortrengt alt vondt mellom oss Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 "løyen" er da jærsk for "morsom". ^_^ Har ikke blitt kalt noe rart selv, egentlig. Eller, jo.. "Benny bøtta" T_T WTF!? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har fortrengt alt vondt mellom oss Det er bra Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Kan ikke komme på å ha blitt kalt det. 2ball(s), hva er så rart med løyen? for de som ikke kjenner til dialekt er det et meget rart ord. for ikke å snakke om at det faktisk betyr rar på stril. da sier det seg sel at det er rart. fordi "løyen"="rar på stril" Edit: Anus-Arne men det dessidert værst jeg har blitt kalt noen gang: Lars. *gøss* Endret 14. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 2ball(s), ah, ordet er å finne på Jæren også. Men da tror jeg det betyr mer morsom eller noe. Jeg bruker ordet i min dagligtale ^^ "De' va gyselig løye" Må høres så rart ut for folk jeg prater med når jeg plutselig slår om til jærsk midt i all trøndersken / østlandsken Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 hehe^^ flott med dialekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå