Olav56 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har et spørsmål ang dekningen min som jeg har sett meg lei av i det siste.. Det kan virke som om de plassene jeg har tilgang til turbo3G, har jeg også vanlig dekning og jeg kan ringe, sende sms osv. Men når denne H-en, som vises øverst til venstre, blir borte, blir det med en gang veldig ustabilt. Det hjelper ikke om det vises at jeg har fullt opp med "streker". Jeg opplever altså at de plassene folk rundt meg har dekning har ikke jeg. Dette er irriterende siden samtaler blir brutt osv. Telefonen jeg bruker er en Sony Ericsson w890i. Kan dette ha noe med innstillingene på tlfen å gjøre ? I såfall vet jeg ikke hvordan jeg endrer dette ? Håper noen kan dette bedre enn meg? Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 når telefonen kobler fra gsm til 3g (bytter nett) så har jeg hørt at telefonen går i en "hvilemodus", ergo dårlig nett i ca 10 sek før telefonen er helt oppe å går på det beste nettet. for å gjøre det stabilt, kan en spørre seg om du trenger super-3g, eller om du bare kan ta å sette telefonen til kun gsm på nettverk innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå