Missie Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er koblet til internett hos Canal Digial via en kabel og et klumpete modem, men dette er jo ganske gammeldags. Om man kjøper en trådløs ruter, kan man lage seg et nettverk via modemet? Boksen er en Thomson. Jeg er ganskje ukjent på dette området, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 du kan kjøpe deg en trådløs switch som du kobler bak modemet igjen og så videre til de enhetene du har kabel til. Lenke til kommentar
Missie Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Ok. Er bare snakk om et par laptoper jeg trenger trådløst nett til. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du kan skaffe deg en trådløsrouter som f.eks denne: https://prisguiden.no/product.php?p...&cat_id=259 Fungerer den ikke når du kobler den til, så slå av modemet en stund og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Missie Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Takk! Nå ble jeg med ett klokere her. Da skal det jo være ganske enkelt å koble det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå