M-J Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Min mor ønsker en mp3-spiller, denne kommer kun til og bli brukt til lydbøker. Hva er og anbefale til hennes bruk? Brukervennlighet og batterilevetid er to viktige faktorer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 iPod nano/classic/touch eller sansa fuze Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ipod er genial, for der husker spilleren hver enkelt lydbok hvor du stoppet sist, uansett om du har lyttet til musikk eller andre lydbøker i mellomtiden. Har selv en classic med 80 gb harddisk som jeg er veldig fornøyd med. Den eneste ulempen er at man må bruke itunes og ha alt man har på ipoden også på maskinen, og mac-en min har jo til og med mindre harddisk enn classicen. Men jeg er blitt fortalt at Creative også har tilsvarende løsninger på noen av sine MP3-spillere. Det er en av de avlange som har samme linjer som ipod, men jeg husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 En virkelig stor ulempe med Ipod er batteritid. Og ellers så har du jo også Itunes som jeg heller ikke er noe fan av. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 En virkelig stor ulempe med Ipod er batteritid. Og ellers så har du jo også Itunes som jeg heller ikke er noe fan av. Der er jeg ikke helt enig, jeg bruker min ipod mellom to og tre timer ca fem dager i uken. Jeg føler jeg lader sjeldent, jeg teller ikke dager og timer, men vil tippe cirka to uker mellom hver gang jeg lader. Men jeg har en classic, og det er kanskje forskjell på de forskjellige ipodene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå