Lafro Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei. Kjøpte en PC for et års tid siden. Kjører en AMD Phenom 9850 Black Edition Quad-Core prossesor, 4GB ram, 1TB HDD, NVIDIA GeForce 8800GT 1GB, og for øyeblikket Windows Vista Ultimate 32-bit SP1. Hva tjener jeg på om jeg går over til Windows Vista® Home Premium 64-bit? Eller vil dere anbefale meg å bare holde på 32-biten? Takker for tiden og hjelpen deres. MVH. Frode Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vil heller anbefale at du tar steget til Win7 64-bit. Men hvis du absolutt vil beholde Vista, og utnytte alt av minne, gå for 64bits. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Hmmm.. Jeg har akkurat bestilt en bærbar PC der det fyller med Windows Vista® Home Premium 64-bit. Står den er kvalifisert til Windows 7 oppgradering. Men blir nok billigest å holde på Vistaen en stund :)Skal prøve på 64-biten iallefall Thanks Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 7 RC er gratis å laste ned fra Technet sine sider. Nøkkelen varer til rundt mars 2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå