Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva er prisen på frakt av sykkel i norge?

Maxiraze

Anbefalte innlegg

Jeg har kanskje tenkt å kjøpe meg sykkel men hva blir prisen på frakt og slikt vist jeg skal sende en hel sykkel via posten? Er snakk om innenlands dette, og vist det er av betydning så er det freeride/downhill sykkel jeg tenker på.

Eller er det ikke mulig i det heletatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tror jeg vil variere fra hvor du bestiller fra.

Jeg bestillte min Kona Stinky fra bab.no, og der betalte jeg ingenting i frakt om jeg ikke husker feil.

Ca 250 kr er en vanlig pris med posten for sykler,men det kan kanskje gjøres billigere på andre måter.

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Kr 699,- for uemballert sykkel, dvs ikke pakket inn.

Demonteres den delvis, hjul og pedaler tas av, styret snus, og pakkes inn, skal det være mulig å få den i en pakke til 303 kr. Downhill/freeride har jo litt tyngre vekt, og litt mindre mål enn en vanlig MTB.

Mulig det også går under 25 kg uten å komme i konflikt med maksmålene. Maksmålene uten å være spesialkolli er 120 cm x 60 cm x 60 cm om jeg ikke husker feil.

En eske til større LCD/Plasmaskjermer egner seg sikkert.

Når det gjelder sykkelbutikker har de nok spesialavtaler. De får faktisk ofte syklene i spesielle esker.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
Det tror jeg vil variere fra hvor du bestiller fra.

Jeg bestillte min Kona Stinky fra bab.no, og der betalte jeg ingenting i frakt om jeg ikke husker feil.

Ca 250 kr er en vanlig pris med posten for sykler,men det kan kanskje gjøres billigere på andre måter.

Det hørest da billig ut, får håpe det er den prisen da.

Kr 699,- for uemballert sykkel, dvs ikke pakket inn.

Demonteres den delvis, hjul og pedaler tas av, styret snus, og pakkes inn, skal det være mulig å få den i en pakke til 303 kr. Downhill/freeride har jo litt tyngre vekt, og litt mindre mål enn en vanlig MTB.

Mulig det også går under 25 kg uten å komme i konflikt med maksmålene. Maksmålene uten å være spesialkolli er 120 cm x 60 cm x 60 cm om jeg ikke husker feil.

En eske til større LCD/Plasmaskjermer egner seg sikkert.

Når det gjelder sykkelbutikker har de nok spesialavtaler. De får faktisk ofte syklene i spesielle esker.

Er det billigere som den er emballert?

hmm, spørs hva selgeren er villig til av demontering og pakking og slikt da :D men jaja

699 kr var da ikke så alt for ille, men kan jo godt ta det billigere om mulig :D

Lenke til kommentar
Stikk innom en sykkelsjappe ,de har sikkert mange tomme esker liggende.

Så vidt jeg vet er prisen økt til ca 277kr(ifølge en på terrengsykkel.no)..

Hvis man tar av styrestemmet ,setepinne,og hjulene og pakker det godt ned,da blir høyden lavest.

som sagt så spørs det på hva selgeren gidder, det er ikke jeg som skal sende en sykkel men jeg skal kjøpe en sykkel der selgeren sier jeg må betale frakt eller hente selv. så da spørs det hva slegeren gidder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...