kaffebryggare Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Minner meg om pulten til WheelMan, som jeg tilfeldigvis så for 23 sekunder siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Minner meg om pulten til WheelMan, som jeg tilfeldigvis så for 23 sekunder siden. Jeg hadde pult wheelman for bare halvparten av hardwaren han klår på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hirr.. koslige dere er Forøvrig liker jeg ikke store TV-skjermer som PC-skjerm, foretrekker dedikerte PC-skjermer - 30" f.eks, 2560x1600. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Minner meg om pulten til WheelMan, som jeg tilfeldigvis så for 23 sekunder siden. Jeg hadde pult wheelman for bare halvparten av hardwaren han klår på. Jeg tror at du må legge vekk vinglasset ditt nå, og legge deg til å sove. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det hadde ikke vært en så dum ide! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du må heile tida fokusere på forskjellige områder av skjermen, då må augene bevege seg mykje. Tror nok ikke bare du må bevege øynene, men hele hodet også, faktisk. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Men altså?, hvem kan ikke koble til tven sin til pc? - poenget er vel heller at det er noe herk, da man må snu hele hodet for å få med seg alt på skjermen, så jeg ser det hele som en stor ulempe, med mindre du sitter i god avstand ifra skjermen. Amen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Man bruker ikke hele skjermen om man har oppløsning nok. Personlig har jeg forumet på halvparten av skjermen, MSN, spotify o.l på den andre. God oversikt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Først ser man et bilde av en skjerm. Så sporer tråden helt av. Så mitt spørsmål er: Hva pokker gjør den her i humor? o_o *slaps WheelMan* Endret 6. august 2009 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gah... alliance... Ellers ok Yes, så det nå. Fort i svingene. Men hva er dette med humor? Jeg kan også fyre opp wow på Tven i stua hvor jeg har et heftig B&W anlegg. Men er det humor? Ikke akuratt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Toppen av harry-kaka må være "Ferrari"-flagget på veggen. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Sitter selv med 107" Full HD her, gjerne med WoW, men nei, ser ikke mye humor i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå