xSotte Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) . Endret 6. april 2020 av xSotte Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Gah... alliance... Ellers ok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Skjønte ikke bildet. EDIT: Er det at det er to muser der?lol Endret 5. august 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Gah... alliance... Ellers ok Det er en Blood elf -> Horde Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Skjønte ikke bildet. Han sitter der med en 32 tommers TV skjerm og spiller wow (om jeg ikke tar helt feil på størrelsen) Edit: Kanskje mer sannsynelig at det er 27-29" Endret 5. august 2009 av Tortuga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oja, så jo at det var en stor TV, men skjønner ikke helt hva som er morsomt Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Skjønte ikke bildet. Han sitter der med en 32 tommers TV skjerm og spiller wow (om jeg ikke tar helt feil på størrelsen) Edit: Kanskje mer sannsynelig at det er 27-29" Det er en Samsung 40 tommers LED TV med full HD (1920x1080) Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er du helt vill? Det kan jo umulig være en 40tommer, den ser jo knøttliten ut! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skjønte ikke bildet. Han sitter der med en 32 tommers TV skjerm og spiller wow (om jeg ikke tar helt feil på størrelsen) Edit: Kanskje mer sannsynelig at det er 27-29" Og hva så? Jeg har en 24" og spiller LotRO. En skjerm av denne størrelsen koster bare 3000,- - 4000,- kr ny (flatskjerm, selvsagt) og begynner å bli vanlige. Og hva med konsoller som kobles til TVen? Da blir det fort 40" og oppover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Sitter på en 24" sjæl. Er du helt vill? Det kan jo umulig være en 40tommer, den ser jo knøttliten ut! Var det jeg også syntes, eller så er tastaturet veldig stort. Endret 5. august 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Skjønte ikke bildet. Han sitter der med en 32 tommers TV skjerm og spiller wow (om jeg ikke tar helt feil på størrelsen) Edit: Kanskje mer sannsynelig at det er 27-29" Og hva så? Jeg har en 24" og spiller LotRO. En skjerm av denne størrelsen koster bare 3000,- - 4000,- kr ny (flatskjerm, selvsagt) og begynner å bli vanlige. Og hva med konsoller som kobles til TVen? Da blir det fort 40" og oppover. 40 tommer på under 1 meters hold er ikke akkurat vanlig. Du kan se tastaturet og musen på bildet er på bordet. Det er ikke akkurat trådløst så man kan ta det med hvor man vil. Til sammenligning så er skjermen på bildet 19 tommer og bærbaren 15. Endret 5. august 2009 av xSotte Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er det din skjerm eller noe? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Meh. Lillebroren min ødelegger øynene sine på en 40" flatskjerm 1 meter unna trynet. :-/ Lav oppløsning på skjermen også.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 40"? Da begynner vi å snakke. Men om jeg får spørre, hva er vitsen? Selv med "bare" 24" må jeg sitte et stykke unna for å klare å holde oversikt over hele skjermen. Sitter jeg like nært som på bildet må jeg vri hodet hele tiden for å se hele bildet. Det blir slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 ser ikke helt hvorfor detter posten i humor delen av forumet... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hehe. Dette er en skrytetråd i mine øyner, var ikke morsomt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 For stort eller ei, ganske upraktisk er det uansett. Ein 40"-TV bør stå rundt 3 meter frå hovudet. Augene tar ikkje skade av å sitje så nærme, men dei blir meir belasta og fortare trett. Jo lengre vekk frå fokus eit objekt er, jo vanskelegare er det å oppfatte. Å sitje så nærme med Wow er jo rett og slett tåpelig. Du må heile tida fokusere på forskjellige områder av skjermen, då må augene bevege seg mykje. I tillegg er ein stor del av synsvidda dekket av skjermen, det er stressande for augene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg lo Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå