Selvin Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jaja, min trofaste Nokia 6680 begynner å bli vel slitt og jeg lurer rett og slett på å skaffe meg en ny telefon. Siden jeg ikke har kjøpt mobil på litt over 3 år, har jeg lyst til å slå litt på stortomma denne gangen Har funnet disse til nå: Samsung I8910 Omnia HD Sony Ericsson XPERIA Silver Nokia N97 Disse har jeg funnet til nå. Så er det bare hvilken av de jeg skal velge. Noen som har noen tips på hvilken som gir mest for prisen? Andre alternativer eller nye mobiler som blir utgitt snart i samme klasse? Endret 5. august 2009 av Selvin Lenke til kommentar
krolle Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har en Xperia fra SE. Jeg er superduper fornøyd! Det er en knall telefon som har alt. Den er absolutt verdt pengene!! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Den er tusen kroner billigere en N97, så er det bare om det går opp i opp eller om det faktisk er penger spart? EDIT: iPhone 3GS 32GB er jo også et alternativ Endret 5. august 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå