Gå til innhold

Funker autofokus med et Tamron 90mm macro objektiv på et Nikon D60 kamera?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et Nikon D60 kamera og lurer på om jeg skal kjøpe en macro linse til det, men jeg er ikke sikker på om jeg bør kjøpe et tamron 90mm macro objektiv eller ikke...

Er det noen som vet om autofokusen vil fungere på kameraet mitt med dette objektivet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mitt i går og gleder meg til å prøve det, og det er fokusmotor i objektivet jeg fikk så det skal funke bra på D60.

Men nå har ikke den jeg fikk en blender ring lengst inn på objektivet som den på bildet hos JP, noen som vet hvorfor den ikke er på mitt objektiv?

Mitt objektiv er likt dette: http://www.tamron.com/lenses/prod/3d_view/...php?language=de Men jeg greier ikke å finne ut hvilken versjon (nye eller gamle) det er, hvem er den nye?

Lenke til kommentar

Takk :)

Det eneste problemet jeg har er at jeg ikke finner så mange steder som har denne varen på lager. De fleste stedene: Enten har den ikke i det hele tatt eller er utsolgt. Har heldighvis funnet et sted, men det er en nettbutikk. Takk for hjelpen folkens, setter pris på det :)

Lenke til kommentar
Fikk mitt i går og gleder meg til å prøve det, og det er fokusmotor i objektivet jeg fikk så det skal funke bra på D60.

Men nå har ikke den jeg fikk en blender ring lengst inn på objektivet som den på bildet hos JP, noen som vet hvorfor den ikke er på mitt objektiv?

Mitt objektiv er likt dette: http://www.tamron.com/lenses/prod/3d_view/...php?language=de Men jeg greier ikke å finne ut hvilken versjon (nye eller gamle) det er, hvem er den nye?

Hvis du mener solblenderen,så kan jeg gi deg et tips :)

Se i bunn av sekken som følger med

Lenke til kommentar

Hehe, det var blenderringen jeg mente ja. Men skal innrømme at jeg stusset over at det ikke fulgte med solblender i noen sekunder og pulsen steg noen hakk før jeg tilfeldigvis så den i bunn av sekken som fulgte med :p

Da går jeg ut i fra at det er siste versjon jeg har fått, stusset litt på at det i manualen som fulgte med også var bilde (illustrasjon) av et objektiv med blenderring innerst mot kamerahuset.

Endret av sanztra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...