r0zie Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei, bare lurer på om det bare er jeg som har det slik, eller om det går an å gjøre noe med dette! ble jævlig irritert når jeg så at spillet ikke bruker hele skjermen! Lenke til kommentar
tNy Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sånn er det på PS3 også, så tror ikke du får gjort noe med det. Er helt elendig Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg mener jeg bare jikk inn på instillinger å endra på det, husker ikke helt. Har det ikke lenger, så jeg kan ikke sjekke. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tror faktisk ikke man får fikset det, husker jeg irriterte meg så sykt over det. De kunne hvertfall satt mapet, eller noe form for UI på det svarte feltet. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 kanskje det kommer en fix for dette snart? også skal de sikkert ha betalt for det da Lenke til kommentar
tNy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er verdt det når 42" plutselig krymper til 28".. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 fant en løsning på det.. er helt på trynet av produsenten å tillate salg av spillet når det er sånn men.. tok å satte skjerminstillingene i xboxen på normal i steden for widescreen, og så på 480p i steden for full hd. utrolig dårlig av spillprodusenten å lage et full hd spill som ikke støtter full hd i splitscreen skikkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå