enurweb Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bra å få penger for å oversette da! Bare meg som er dum som oversetter bare for moro skyld? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hehe, det er vel bare å spørre Ask, and you shall receive! Lenke til kommentar
t0flus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Er SMSBank sikker? Virker litt tacky å ta seg av kontoene gjennom en tredjeperson som ikke er offisiell. Hei. Det er jeg som har laget applikasjonen og jeg kan garantere deg at jeg ikke har noe interesse av å hente inn kontonummer/pin til brukerene. En ny versjon er inne til godkjenning hos Apple nå. Den støtter oppstartspassord slik at man ikke får tilgang til kontonummer/pin uten denne. Om man er redd for kontodetaljer bør man også slette hele sms-loggen Øystein Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som har noen gode tidsfordriv spill å anbefale for en bilreise på 9 timer i vinterferien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå