Frigg33 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg så på itavisen idag, og der stod det at gule sider skulle komme med en app. Ganske stillig, med augmented reality. DEN skal jeg ha, når den kommer ut da. itavisen-link Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 skal vi ha den avstemningen nå eller? kan jo ta listen fra anbefalte appstor-apps. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Heisann Ble fortalt at jeg burde spørre i denne tråden i iPhone Prat tråden, håper noen kan hjelpe Jeg driver å leter på App Store etter et notat program som kan: - sortere notater i mapper og kan skape undermapper - kunne sette passord på alle mapper (ikke på en gang nei) - kunne plassere bilder i notatene (slik som i NoteMaster) - kunne ta back-up evnt. kopiere til internett Har sjekket forskjellige program som Awesome Note, Evernote, NoteMaster, Notebooks og flere, men selv om de alle har deler av det jeg ønsker er det ingen som har alle de fire punktene. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du kan ta en titt på: - "Iconic Notes And Lists" - "Notebook" (Ikke Notebooks) - "Notes+" - "Private Notes" - "Meticulous Pro" Er ikke sikker på om alle disse dekker det du er ute etter, men jeg tror noen av dem er gode. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvilken avstemning? i førstepost så står det en liste eller noe der h*n som lagde tråden har skrevet opp forselige spill og programmer som skal inn i en avstemning på beste spill og programm på iphone. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Aha! @marvol, kan du slenge opp en poll? Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hurra! Da fant jeg et notat app som passet perfekt: RainbowNote. Et kjempebra program som lar en legge til bilder i notatene, skape mapper og undermapper (opp til 10(!) undermapper), sette passord på programmet (ikke hver mappe som jeg egentlig ønsket, men et kompromiss ) og mulighet til å ta back-up opp mot Google Docs. Det er forskjellige bakgrunner jeg ikke trenger, men forutenom er jeg KJEMPEFORNØYD! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 iMobsters Min kode: K9R3QW Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det var en i klassen som sa at han hadde en app på ipoden der førsteside er en klakulator, men man kan taste en kode så kommer du inn på bilder osv. En slaks bildesafe. Noen som vet hva det heter? Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Det var en i klassen som sa at han hadde en app på ipoden der førsteside er en klakulator, men man kan taste en kode så kommer du inn på bilder osv. En slaks bildesafe. Noen som vet hva det heter? er ikke HELT sikker på hva du mener nå, men om du mener et program som sikre dine dokumenter og bilder osv så heter den Appen "Safe" Uansett om det er det du mener eller ikke kan det uansett anbefales. dataen blir kryptert og man trenger et passord for å logge seg inn på den. litt kjekt om man har bilder av seg selv som du ikke vil at andre skal se Endret 3. november 2009 av probin Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 nei. det ser ut som en kalkulator(tror den skal funke)(helst) også kan du skrive en kode eller noe på en eller annen måte så kommer du til bilder. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg orker ikke legge inn pris info med bilder og det hele i anbefalte apps tråden så jeg tar ett par anbefalninger her Fra før har jeg oversatt iTie slipsknute appen (skifter navn nå til vTie tror jeg). Nå har jeg oversatt 2 apps til som jeg også bruker like hyppig som iTie. Clothes Size Ganske kjekk app dersom du skal handle klær, sko, hatter osv i utlandet. Mer info finnes HER. Movies Appen med stålkontroll på DVD samlingen min, en must have! Selvsagt oversatt til norsk Mer info finnes HER. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er SMSBank sikker? Virker litt tacky å ta seg av kontoene gjennom en tredjeperson som ikke er offisiell. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 enurweb, hvordan gikk det til at du begynte å oversette apps? Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 enurweb, hvordan gikk det til at du begynte å oversette apps? Jeg fant apps som jeg likte men som selvsagt ikke kom på norsk. Da kontaktet jeg bare utgiver av appene og forklarte hva jeg synes kunne utbedres med appene og at jeg mer enn gjerne kunne oversette dem til norsk for dem. Utgiverne er jo dumme som ikke tar imot sånne tilbud da de tjener mer penger når en app støtter flere språk, samtidig får jeg selv det sånn som jeg vil og andre får nytte av appen på norsk også. iTie blandt annet er jo en kjekk app å ha på norsk i og med at det er mye tekst i den. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan oversetter du? Får du prosjektfilen, eller får du en liste over all teksten som du oversetter i et tekstprogram? Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Spørs litt hva utgiver gir meg i grunnen. Jeg har fler enn de 3 som ligger på bloggen min på gang men de er ikke gått gjennom hos Apple enda. De fleste gangene får jeg et utdrag på engelsk som oversettes på norsk, gjerne i notepad format. Men jeg har også oversatt via skjemaer på Google Docs og med oversettelsen av iTie hadde jeg tilgang på litt mer heftigere saker. Blandt annet så kjørte jeg beta test på iTie med norsk oversettelse på min egen iPhone før den ble sendt inn. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg syns det er bra folk tar initiativ da! Hadde jeg kunnet hadde jeg hjulpet jeg også! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Samme gjør jeg for øyeblikket. Oversetter en app (uten å nevne hvilken) for et stort selskap. De kontaktet meg og ga meg 14 dager og et betydelig beløp for å oversette til Svensk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå