fugletiteren Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Får vel spørre her også! Hva er den beste TV Guide appen? VG Nett sin eller den vanelige ? har hørt at vg's skal være best, men du skal ikke spørre om dette i Anbefalte AppStore-apps [iPhone & iPod Touch](så du skrev der å) Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Den Tv Guiden er 10x bedre enn vg,(ikke på innhold) men den har push notifications. og funker gull! Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Får vel spørre her også! Hva er den beste TV Guide appen? VG Nett sin eller den vanelige ? Med den vanlige mener du denne? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14189508 Isåfall vil jeg si at den er best, ihvertfall for øyeblikket da den har Push-funksjon. Men VG sin har litt bedre Kategoriserings funksjon og anmeldinger av programmer/filmer. Synes også den ser bittelitt bedre ut, men de er veldig gode begge to Endret 14. august 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 er det noen som kan anbefalle en app hvor man kan tegne ? jeg har ipodtouch 1.genrasjon og har ikke oppdatert til os 3 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Mybrute er et must! "Om noen kommer til å kjøpe spillet, så kan de sende meg en pm med deres e-mail. Slik at jeg kan sende dem en secret code, som de kan taste ned for å få en gave." kan jeg bruke min eksiterende mybrute konto? Nei Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan man kan lage VG's tv guide bedre. Beste appen til nå etter min mening. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Push-notification. Da er den perfekt Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen som vet når facebook appen blir oppdatert? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Blir vel i løpet av september tror jeg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Blir vel i løpet av september tror jeg. Fucking joy... de sa iløpet av sommeren først. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jepp! Men jeg tipper september. Mulig de har sendt oppdateringen til Apple nå, men det kan jo ta mellom 1 til 4 uker før den er ute på AppStore. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det kan også ta et par dager bare. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jepp, så det er umulig å vite nøyaktig når den dukker opp, så vi må nok bare vente. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Facebook for iPhone Facebook for iPhone 3.0 has been sent to Apple for review. More details and screen shots are coming this week... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nice! Da er det bare å smøre seg med tålmodighet! Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 jeg hadde en app som gjore at jeg kune bruke iphonen som en memory stick. det var en brun kofert som ikon, problemet mit er at jeg ikke finner den. er det noen som vet hva den heter? og hva er best av den og "file sharing"? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Bejeweled 2 og Bloons er et must! Har hatt Bejeweled siden i fjor tror jeg, og spiller det fortsatt! Ellers er i-Clickr et greit apps til powerpoint, selvom den er litt dyr (55 kr). Man kan nesten kjøpe en remote for noen kr ekstra fra dealextreme.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 *Bump* La til et par anbefalinger i den andre tråden Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Flotte greier Merkoen Nå må ikke folk la disse to trådene dø! Av rundt 70000 apps, går jeg utifra det er noen å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå