eXtreme-501 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fieldrunners, JellyCar og I Dig It Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 MiniGore, fy faen har aldri hatt det så gøy! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Minigore anbefales sterkt altså? Har sniffet litt på dette spillet et par timer nå, og vurderer å kjøpe det. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Minigore anbefales sterkt altså? Har sniffet litt på dette spillet et par timer nå, og vurderer å kjøpe det. Kommer iallefall til å kose meg med det en stund. Eneste minus er at det bare er en bane akkurat nå. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hmm, jeg tror jeg bare kjøper det Edit: Ser at F.A.S.T også koster 6,-. Hva ville du gått for? Edit 2: Kjøpte Minigore. Oppdatering: Hmm, hvorfor klarer Mr. Minigore kun å skyte i noen retninger? Utrolig irriterende! Eller er det bare jeg som ikke har lært meg kontrollene? Endret 12. august 2009 av Steffen Moss Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Du styrer skytingen med joysticken. Tok noen minutter før jeg skjønte det selv! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Skjønte det etter et par minutter Hehehe Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mybrute er et must! "Om noen kommer til å kjøpe spillet, så kan de sende meg en pm med deres e-mail. Slik at jeg kan sende dem en secret code, som de kan taste ned for å få en gave." kan jeg bruke min eksiterende mybrute konto? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 MiniGore, fy faen har aldri hatt det så gøy! _Aldri_ hatt det så gøy, faktisk! hehe Enig at det er det kuleste spillet til iphone jeg har prøvd også! Flott grafikk, morsomme figurer og fete kommentarer fra mr. minigore Håper på flere maps i fremtiden + kanskje noen flere våpen. Multiplayer hadde også vært kult. ANBEFALES! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 MiniGore, fy faen har aldri hatt det så gøy! _Aldri_ hatt det så gøy, faktisk! hehe Enig at det er det kuleste spillet til iphone jeg har prøvd også! Flott grafikk, morsomme figurer og fete kommentarer fra mr. minigore Håper på flere maps i fremtiden + kanskje noen flere våpen. Multiplayer hadde også vært kult. ANBEFALES! På iphone mener jeg da... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når kommer SPorify appen ut? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når kommer SPorify appen ut? først må apple gota den, og når spotify tjener mer en itunes og itileg er spotify en konkurent så tviler jeg bitelit på at det kommer, men hadde vært digg. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når kommer SPorify appen ut? først må apple gota den, og når spotify tjener mer en itunes og itileg er spotify en konkurent så tviler jeg bitelit på at det kommer, men hadde vært digg. Apple er noen j*** kjerringer. Tipper spotify må ta bort offline caching før den blir godkjent. Hvis det skjer blir 3gs'n det siste jeg noengang rører fra Apple, støtter de ikke med en eneste krone til. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skulle gjerne hatt en god jobbapplikasjon som kan overvåke lønn, timelister osv! Har en som heter Hours Tracker nå som er helt grei, men skulle gjerne hatt en litt mer avansert med tillegg og timelister og hele pakka! Helst en det går ann å sette opp lønnsperiode så den regner ut automatisk. På Hours Tracker må man lage ny "jobb" for hver periode/måned. Noe slikt er jeg ute etter også, særlig en app til registrering av km for kjøregodtgjørelse. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når kommer SPorify appen ut? først må apple gota den, og når spotify tjener mer en itunes og itileg er spotify en konkurent så tviler jeg bitelit på at det kommer, men hadde vært digg. Apple er noen j*** kjerringer. Tipper spotify må ta bort offline caching før den blir godkjent. Hvis det skjer blir 3gs'n det siste jeg noengang rører fra Apple, støtter de ikke med en eneste krone til. Det er de som mener at itunes sin hovedmisjon for Apple er å kapre kunder til deres håndholdte enheter. Salget fra itunes er ikke så stor del av kaka. Derfor kan det like godt hende at de tenker at spotify vil kunne få enda flere over på ipod og iphone. Ut fra den tankegangen vil det være i Apples interesse å tillate spotify. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når kommer SPorify appen ut? først må apple gota den, og når spotify tjener mer en itunes og itileg er spotify en konkurent så tviler jeg bitelit på at det kommer, men hadde vært digg. Apple er noen j*** kjerringer. Tipper spotify må ta bort offline caching før den blir godkjent. Hvis det skjer blir 3gs'n det siste jeg noengang rører fra Apple, støtter de ikke med en eneste krone til. Har du spotify premium da? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Når kommer SPorify appen ut? først må apple gota den, og når spotify tjener mer en itunes og itileg er spotify en konkurent så tviler jeg bitelit på at det kommer, men hadde vært digg. Apple er noen j*** kjerringer. Tipper spotify må ta bort offline caching før den blir godkjent. Hvis det skjer blir 3gs'n det siste jeg noengang rører fra Apple, støtter de ikke med en eneste krone til. Har du spotify premium da? Nå -> Nei Når app'n kommer -> Ja Endret 14. august 2009 av laserlars Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skulle gjerne hatt en god jobbapplikasjon som kan overvåke lønn, timelister osv! Har en som heter Hours Tracker nå som er helt grei, men skulle gjerne hatt en litt mer avansert med tillegg og timelister og hele pakka! Helst en det går ann å sette opp lønnsperiode så den regner ut automatisk. På Hours Tracker må man lage ny "jobb" for hver periode/måned. Noe slikt er jeg ute etter også, særlig en app til registrering av km for kjøregodtgjørelse. Nå har det i det minste kommet en oppdatering til hours tracker som gjør det litt bedre. Kan legge inn lønnsperiode og skatt blant annet nå, men savner fortsatt resten av pakka. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) noen som kan anbefalle en app hvor man kan tegne noe alla dette? helst gratis og ikke krever os 3.0 og støtter ipodtouch 1.genrasjon Endret 14. august 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Får vel spørre her også! Hva er den beste TV Guide appen? VG Nett sin eller den vanelige ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå