sjuroyri Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Lurer på hvilken bærbar jeg bør velge. Trenger en pc som kan ta spill litt framover men kanskje ikke på høyeste oppløsning i tid og ønsker harddisk på minst 1Tb,. Har sett en del på pcer fra multicom men klarer ikke helt bestemme meg. Lurer på om Clevo M980NU finnes i norske butikker eller om dere vet noen annen måte å få tak i den. http://www.notebookcheck.net/Review-Clevo-...ok.18377.0.html Men egentlig er det vel denne jeg kommer til å gå for. http://www.multicom.no/SystemConfigurator....100560%3bfl%3a0 Er denne verdt prisen tror dere?. Slipper forresten merverdiavgift... Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 er du helt sikker på at du vil ha bærebar? du taper masse mtp ytelse, og muligheten for fremtidsrettet design. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Multicom er de eneste i Norge som fører Clevo, uheldigvis. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 eg kjøpte min på multicom 10400 kostet min, eg er ganske fornøyd med min. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skal du spille, ville jeg heller gått for M980 i SLI enn D900 med I7. I7 er overlegen til å knuse tall, men 1 280M GTX vil bli klart slått av 2 280M GTX. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 er du helt sikker på at du vil ha bærebar? du taper masse mtp ytelse, og muligheten for fremtidsrettet design. Gratulerer med årest med meningsløse og intetsigende innlegg. I stedet for å spre dine tanker om hva som er hva så kan du jo heller svare fyren på det han spør om. Ytelsen i nye bærbare er svært god og grafikkløsningene står ikke langt tilbake (hvis du overhodet kan noe om laptop da). Og når det gjelder fremtidsrettet design, enhver laptop etter 1990 ser mer fremtidsrettet ut enn hva som helst som er produsert av bærbare, for ikke snakke om hvor enormt mye mer praktiske de er, hvor mye mer estetiske de etc etc. Å kjøpe en stasjonær i dag er som å kjøpe en Volvo 240 turbo, meningsløst. Trådstarter, kikk på Asus G71G med Quad, den er billigere og et bånnsolid produkt. Har G71V selv og det er en fjellstø maskin. På relativt små skjermer slipper du litt billigere unna med ytelse på skjermkortet. Vurder også hvor ekstremt behovet ditt er, selv et 9700GT kort trekker det meste veldig bra. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Med mindre du vil gi jernet og få 2x GTX 280M i SLI, er en singel GTX 280M det absolutt beste du kan få innen mobil grafikkløsning akkurat nå. Så da er vel den maskina fra Multicom noe av det beste du finner. Den har bra nok prosessor og minne til at disse ikke blir noen særlig flaskehals, og du skal kunne forvente 50+ fps i f.eks. Crysis med den maskinen. Alt annet kjører selvsagt like godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå