Barcarolle Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Slettes? Endret 4. september 2009 av Barcarolle Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hei, jeg har en lite larve lignende ting inne i skjermen. Den er som en liten sort avlang prikk. Omtrent på størrelse med et komma tegn. Det kravler rundt "på" skjermen. Hva gjør jeg? Hva om det dør inni der? Hva slags skjerm er det? Kan hende du kan åpne skjermen på en eller annen måte og få den ut:) Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Samsung Sync Master 940BF. Skal dette hende? Skulle tro det var ganske tett mellom selve skjermen og plasten som skal beskytte. Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Samsung Sync Master 940BF. Skal dette hende? Skulle tro det var ganske tett mellom selve skjermen og plasten som skal beskytte. Eg og trodde det skulle være ganske trangt der. Eg er ikkje så kjent me insekt i skjermer altså Eg ville hørt med der du har kjøpt skjermen eller noe slikt om det går ann å åpne den selv uten å miste garantien eller noe sånn. Men så spørs det om den plager deg og da. Kan jo hende den forsvinner selv:) Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er det noe sånn som dette her kanskje? Eg søkte etter Bugs in computer screens, og det var litt. Så det er ikkje et ukjente fenomen. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Mye mindre, og langt tregere. Men ja, det er samme greia. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg tror det har dødd. Endret 4. september 2009 av Barcarolle Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 du må vel nesten høre med komplett om det. du må vel sikkert betale porto. det dyret har vel dødd midt på skjermen:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå