audunms Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Den er riktignok billig og har fulltastatur, men er det virkelig Mercedes til Lada-pris? Les mer Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "Faktisk er C6625 den billigste, lagerførte telefonen med fulltastatur som du finner i prisguiden vår akkurat nå." "LG KS360 Aqua blue På lager 1329,–" Det er altså "Et mageplask av en mobil" tilgjengelig, med fulltastatur, adskillig billigere, på lager i følge lenket søk, samme dag som denne artikkelen ble publisert. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Den har jeg ikke hørt av før, men det virker jo veldig interresant for meg. Ha alltid ha lust å prøve en med fulltastatur. Kanskje jeg kjøper den der. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da burde du kanskje heller kjøpe en Nokia .. Den der så ikke helt god ut. Leste du testen? Flott test btw! Lenke til kommentar
audunms Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Hei, takk for tilbakemeldinger! Jeg mener LG KS360 ikke var på lager når jeg la ut lenken til prisguiden, jeg lenket jo til akkurat det søket/de søkekriteriene, men søkeresultatet endrer seg jo dynamisk. Uansett så er teksten nå endret slik til den "billigste profftelefonen.." Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) hvorfor ligger den i en haug med DeWALT verktøy? for du en drill på kjøpet :!: Endret 6. august 2009 av rbr Lenke til kommentar
audunms Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 hvorfor ligger den i en haug med DeWALT verktøy? for du en drill på kjøpet :!: Fordi det er en arbeidstelefon Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 hvorfor ligger den i en haug med DeWALT verktøy? for du en drill på kjøpet :!: Fordi det er en arbeidstelefon Eid!! Haha! Bra test btw Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 hvorfor ligger den i en haug med DeWALT verktøy? for du en drill på kjøpet :!: Fordi det er en arbeidstelefon hahah (Y) måtte faktisk le Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg