Sekai-ichi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 eksklusiv PSN anime. etter å se vipers creed mistet jeg all håp for psn-ona-er, så gadd aldri sjekke ut xam'd, men omg angrer jeg! xam'd ER badassness! så 26 episoder i strekk mitt på natta selv om jeg var trøtt som fy. en av de beste seriene jeg har sett på.. ok, nvm=P har hatt mye flaks med ting jeg har sett den siste uka=p men iallefall en sinnssykt bra serie! give psn a chance! =P uber serie Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 beste ona jeg noen sinne har sett, og ingen bryr seg..=P Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 HAHAH =P husker jeg fant den på bakabt for en stund tilbake (lå på top sorted by seeders) mulig jeg tar en titt senere... (lastet ned wallpapers/theme av serien til PS3`en min ) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 theme før du har sett den ftw=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå