Tandamram Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Joda! Dama sin maskin (igjen) som skal ha seg en oppgradering. Et Abit SE6 hovedkort (i815 chipset, tror jeg) med integrert skjermkort. I den står det nå et TNT2 M64 PCI kort. Har prøvd tidligere å bytte med et AGP-kort uten hell. Har forandra Display Unit elns i BIOS også men det hjalp ikke stort. Så, det jeg lurer på. Er det mulig å sette i AGP-kortet mitt mens PCI-kortet står der? Da kan jeg muligens få installert det skikkelig og switcha over og heller ta ut PCI-kortet etterpå. Vil det bli noen konflikter her? Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 kan du ikke aktivere skjermkortet på hovedkortet i biosen, ta ut TNT kortet og stappe i agpkortet? så lenge skjermkortet på hovedkortet fungerer, så kan det jo i det minste kjøre 256 farger slik at du kommer inn på maskinen, og dermed er det jo ikke noen grunn til å ha i TNT kortet? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det skal nok gå ja, men dersom du overlever 16 farger i et par minutter er det ingen vits. 3 skjermkort og 1 PC (Nesten som filmen!) Hva mener du? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 4 bryllup og 1 gravferd :wink: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Sikkert Swordfish eller noe silly. :smile: Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 4 bryllup og 1 gravferd :wink: Korrekt! Skal teste ut diverse løsninger nå. Maskinen har gjort seg vanskelig tidligere men får være litt hardhendt denne gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå