Mr_Petter Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Ja, jeg har lest veiledningen som er "sticky", men jeg synes det var veldig mye informasjon, så skjønte ikke så mye av det. Så håper dere ikke bare sender meg til noen linker Kort om meg: Alder: 17 år Vekt: 59 kg Høyde: 170 Hva jeg har tilgang til av utstyr: Tredemølle Manualer Hva jeg vil oppnå med treningsprogrammet: Trene flest mulig muskelgrupper Få bedre kondisjon Legge på meg Har lest at RYP(release your potential) har fått mye skryt, men har ikke alt utstyr som kreves eller kunnskap om hva alt betyr. Takker for alle svar! Endret 5. august 2009 av Mr_Petter Lenke til kommentar
Mr_Petter Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Igår brukte jeg følgende program: Oppvarming 5 min tredemølle - 8-10km Pushups 5 x 10 Knebøy 5 x 20 Planke 5 x 1 min Løping(tredemølle/ute) Program 2(varer i 30 min) Er det noe jeg burde gjøre annerledes eller er det greit for meg(bør jeg ta alt av løping før styrketrening, osv?) Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Kjøp en pull ups stav, søk litt på gsport finner de for 129kr tror jeg. Her er da programmet jeg kjører: Mandag: Knebøy 5x5 Dips 3x10 (Legg på vekt etterhvert) Pull ups Barbell Row Shoulder press med manualer 3x10 Onsdag: Markløft 5x5 Dips 3x10 (Legg på vekt etterhvert) Chin ups Barbell Row Shouldepress Fredag: Benkpress Knebøy (pyramide, enkel) Dips 3x10 (Legg på vekt etterhvert) Pull ups Barbell Row Shoulder Press Eller kan du ta en tit på 5x5 Dumbell verisjon. Igår brukte jeg følgende program:Oppvarming 5 min tredemølle - 8-10km Pushups 5 x 10 Knebøy 5 x 20 Planke 5 x 1 min Løping(tredemølle/ute) Program 2(varer i 30 min) Ok, bryst har du trent, bein har du trent, armer har du trent, mage har du trent. Men hvor er ryggen? Den må du ikke glemme! - Pull ups og chin ups er gode øvelser som ikke behøver så mye utstyr. Endret 7. august 2009 av Pijus Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kor tunge manualar er det snakk om? Lenke til kommentar
Mr_Petter Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Pijus: Takk for tipset, skal se om jeg får kjøpt en etterhvert HValder: Er ikke helt sikker, var bare noe billige greier som er kjøpt på Coop Obs tror jeg. Det er ikke mange kiloene tror jeg, men det passer nok meg greit, siden jeg ikke er trent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå